sâmbătă, 12 ianuarie 2013

Când se lasă seara...



  The Meeting


15 comentarii:

  1. stau clipele spanzurate de limba iar cuvintele sunt ferecate de lampadarul noptii ce se anunta a fi senina...
    ai sanse sa te intalnesti cu lupii :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nicio tragedie: un suflet mai putin pe lumea asta...

      Ștergere
  2. atunci cand avem rabdarea de a surprinde maretia si fantasticul lumii,
    contempland, iti dai seama cat de norocos esti ca existi,si ca CINEVA ti-a dat ochi sa vezi toate astea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Posesoarele dolarilor canadieni nu pot fi decat norocoase ;)

      Ștergere
  3. ...iese luna...uite, ti-a scris fata care te iubeste, ce zici?

    RăspundețiȘtergere
  4. geniala imagine..de-o finete..delicatete...rar intalnite intr-un apus de iarna...
    nu stiu ce-as mai putea spune...cred ca-i preferata mea din acest an (pana acum)
    FRUMOS...
    imi pare rau ca nu se "inghesuie" atotcunascatorii in ale fotografiei sa-si spuna parerea...sau nu au timp, fiind ocupati cu elogiile unor porcarii de poze, exaltati de niste "ineptii" in imagini...
    Felicitari Cataline..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă gândesc că la toamnă luna va fi și mai mare... ;)

      Ștergere
  5. mai Catalin, tu ti-ai luat veranda cu fata la luna :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Așa îmi trebuie dacă am ajuns târziu...; verandele cu fața spre soare sunt ocupate, iar proprietarii mai au și noroc de priveliști cu cai și avioane ;)
      RăspundeţiŞtergere

      Ștergere