luni, 28 mai 2012

Locul în care se agață norii...



Two Steps From Hell - Fill my Heart  
  


19 comentarii:

  1. Doar....woow :)
    Superbă fotografie !!!

    RăspundețiȘtergere
  2. locul in care se despica norii.

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. SE rezolvă aşa uşor? Eu credeam că trebuiesc cusuţi :P

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Câteva sute de metri diferență de nivel...
      Urc alert, sperând că nu va "fugi" norul.
      Ajung, alea-alea, plec.
      După 5 minute de coborât am ajuns de unde am plecat.
      Ochelarii de soare nu mai erau la locul lor...
      Eh!
      Altă tură până la copac, recuperez podoaba - norul plecase :) - și cobor...

      Ștergere
  5. ce mai conteaza durerea norului agatat cand rezultatul e...wow!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vedem când norul își va scrie memoriile ;)

      Ștergere
  6. Numai eu,
    cel după chipul Tău,
    greşesc!...

    RăspundețiȘtergere
  7. minunata !!!
    si nu intru in amanunte ;)
    a promise is a promise :)

    RăspundețiȘtergere
  8. nu...imaginea este minunata :)
    cred ca nu-mi place combinatia de verde-albastru...sau, ma rog..nu nuantele acelea.. :)

    RăspundețiȘtergere