vineri, 20 ianuarie 2012

Ultimul tren...


  

Am tot adunat răsărituri și apusuri de soare,
căutând din priviri un ceva care să dea culoare zilei
și care să o facă, chiar și iluzoriu, mai specială decât precedenta...
Clipe rătăcite în timp s-au tot înșirat pe firul întortocheat al amintirilor,
iar altele noi, înghesuindu-se, încearcă să își facă loc acolo unde parfumul de iasomie a rămas nealterat...



32 de comentarii:

  1. of...frumos ai mai scris...:)
    imi place...

    RăspundețiȘtergere
  2. Uneori ultimul tren ajunge înaintea primului tren :).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot aşa cu există un arc care trage cu laser...

      Ștergere
    2. Înseamnă că CFR este din viitor :)) Mie mi s-a întâmplat cand am fost în Cluj în 1999, am plecat cu trenul de 5:45 şi am ajuns cu patru ore întârziere datorită reducerilor de viteză pe ruta aia, trenul care a plecat la 10 şi ceva a ajuns înaintea noastră. Clar Asimov, maestre!

      Ștergere
    3. Numai că, la nivel de legendă, arcul îl poţi vedea în filmul Immortals (2011)

      Ștergere
  3. genial.m-a linistit desi m-am trezit cu nervi:))

    RăspundețiȘtergere
  4. Cunoasterea este doar un pas spre intelegere

    RăspundețiȘtergere
  5. Răspunsuri
    1. Caut pe cineva care se pricepe. Ai aptitudini? :)

      Ștergere
    2. Nu ma pricep la tesut picaturi de roua! Intreaba roua...

      Ștergere
  6. uite cum ne arati tu minunatii cand vrei tu

    RăspundețiȘtergere
  7. Esti pansament pentru inimioara !! Frumos...

    RăspundețiȘtergere
  8. :) hmmm conteaza ca reusesti sa alini ,sa mangai frumos...:d

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Adică intru în categoria surorilor de caritate...:p

      Ștergere
  9. Hmmm cred ca te-ar prinde bine aceasta categorie :P .....oricum sunt convinsa ca ai inteles ceea ce am spus:)

    RăspundețiȘtergere
  10. Cand te-ai apucat sa insiri perle pe ata?
    E o bijuterie superba! Scote-o la vanzare!

    RăspundețiȘtergere