miercuri, 18 ianuarie 2012

Bagajul cotidian...


   
 



26 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. normal...la cat esti de rau!!!!

      Ștergere
    2. Dacă oamenii răi nu se văd în oglindă, iar eu mă văd, atunci înseamnă că eu nu sunt un om rău :)

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Nu ştiu. Venim în lume fără a fi întrebaţi dacă vrem asta, şi ne trezim dintr-o dată cu reponsabilităţi. Nu cred că am putea trăi fără greutăţi sau suferinţe.

      Ștergere
  3. Daca tot s-a scumpit combustibilul de ce sa nu recurgem la ceva mai economic.:)
    Dupa o plimbare cu prietenii ajunge repede acasa.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sunt de admirat cei care au greutăți, dar știu la Cine să apeleze pentru ajutor!( de exemplu cel din planul secund)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stai liniștită. Va suna ocupat :P

      Ștergere
    2. Atunci bine că nu vor suna la tine!( no offense)

      Ștergere
    3. Telefonul meu nu sună niciodată...:)

      Ștergere
    4. Am o replică bună, dar ar fi prea ironică...

      Ștergere
    5. Scenele interesante au nevoie de mai mult de o replică bună...

      Ștergere
    6. Au nevoie de oameni care dau replici bune.

      Ștergere