miercuri, 14 martie 2012

Iureșul...


Kamal - Never Born Never Died  

25 de comentarii:

  1. Impresionanta fotografie, nu-ti vine sa te desprinzi de ea.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aşa se întâmplă după ce apune soarele.
      Pare că cineva le determină să zboare fără sens...

      Ștergere
  2. mi-am ales sfarsitul: sa mor de uimire... :)wow!

    RăspundețiȘtergere
  3. Chiar sunt curioasă cum ai făcut ca toate păsările să intre în fotografie....:)
    Ele ştiau că le faci poză?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am luat o singură pasăre şi am tot multiplicat-o până am umplut cadrul :p

      Ștergere
    2. Acum tre să-i araţi şi rezultatul!:D

      Ștergere
    3. Și unde mai găsesc pasărea ? :)

      Ștergere
    4. Dacă tu nu ştii, atunci cine?

      Ștergere
    5. Voi căuta răspunsul Pe aripile speranței...

      Ștergere
  4. Pasarile lui Hitchcock au devenit realitate...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Numai că nu au atacat pe nimeni...încă :)

      Ștergere
  5. Nu pot decat sa-mi imaginez harmalaia. La mine doar cativa pescarusi si-mi trezesc instincte adormite :)

    RăspundețiȘtergere
  6. A la nenea... Alfred H. si filmul sau.

    Dar (mult mai)romantic, asa cum e apusul.
    :)

    RăspundețiȘtergere