marți, 17 februarie 2015

Suntem aici! - ep. 1



11 comentarii:

  1. amanet non-stop si reduceri :)) asta da oferta! :)
    Fetele au însa alte preocupari :) nici macar gramada de gunoae aruncate lânga cosul de gunoi nu au observat-o. Tineretea... ☺

    RăspundețiȘtergere
  2. si eu am crezut ca este o movilita de gunoi, cu toate ca orasul nostru este din ce in ce mai curat si cu siguranta cu mai putine gunoaie decat metropole cu staif...bine, exceptie fac cartierele marginase :))
    fetele sunt vesele...sigur au "prins" in pza primavara :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca s-ar realiza un clasament, Capitala ar fi printre codase. In centrul Parisului se sta pe iarba verde si se mananca in pauza de masa, la Roma treptele din Piata Spaniei au rol de banci, la Viena nu devii ca un ou de curca daca trece o masina pe langa tine, iar la Praga te joci cu lebedele in centrul orasului. Incearca sa gasesti un spatiu verde in centrul Bucurestilor, de trepte sau borduri curate nu poate fi vorba, gropile de pe strazi au devenit balti si vor fi transformate in rezervatii naturale, iar lebede nu ai sa gasesti in mirifica apa a Dambovitei...

      Ștergere
    2. imi amintesc ca in Paris am vazut cosuri de gunoi cu maldare de gunoi in jur, chiar m-am amuzat si le-am fotografiat :)
      eu nu am pus semnul egal intre Bucuresti si orasele enumerate de tine, am spus ca este din ce in ce mai curat..poate pentru tine insemana putin, pentru mine insemna ca ceva se schimba, chiar daca ritmul este cel al unui melc...

      Ștergere
    3. Sacii cu gunoi menajer sunt așezați grupat, de vineri până luni, lângă coșurile cu gunoi...

      Ștergere
  3. Un minutel de virtual inainte de o ultima sansa la chilipiruri e binevenit...;)

    RăspundețiȘtergere
  4. "wow fato..io zic ca vrea sa-ti spuna ca te iubeste..." :))))

    RăspundețiȘtergere