duminică, 8 decembrie 2013

Efectul sezonului rece...


  John Sokoloff - Samovar blues
  

20 de comentarii:

  1. Hapciu!
    Bless you!
    Ca domnul nu-i atent,
    Si -o s-o raceasca permanent...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Domnul este vigilent
      Si chiar foarte prudent
      Bustul lui Tepes inghetat
      E sursa de provocat stranutat :)

      Ștergere
  2. imi pare rau...eu in afara de niste picioare superbe nu pot sa vad...e a patra oara cand deschid pagina aceasta...si tot picioarele imi incanta privirea... :))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ți-ai plătit factura de internet :)

      Ștergere
    2. ba, tocmai ce-am platit-o (c-o platesc impreuna cu calbul tv) dar nu vad legatura... ?!!
      cred ca ti-am mai spus ca nu ma mai prind la glumele romanesti...si doar..beau si lapte, mananc si mamaliga... dar ce e mai nasol ca nu ma prind nici la glumele americanesti (ma rog, la stea nu m-am prins niciodata)...o fi varsta, maica ?!!

      Ștergere
    3. ...fusul orar este de vină...:)

      Ștergere
  3. Ouch!! E frig! Chiar nu intra la o cafea? :)
    Pacat de picioare si de cizmulite! ptr ca sunt tare faine! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cafea? :)
      Tocmai ce s-au închis șapte cluburi pentru evaziune fiscală...;)

      Ștergere
  4. Din ochi vor cadea fulgi de nea...
    Asa arata Craiasa Zapezii?

    RăspundețiȘtergere