miercuri, 16 octombrie 2013

Urban hunters...



13 comentarii:

  1. Puştile sunt încărcate...blitz-urile au fost armate... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oricum, ei nu vad ceva iesit din comun de acolo...

      Ștergere
  2. Ferdinand Foch...si eu am poze cu el...una facuta in Londra...la Paris, cred ca nu am poze, cu statuia asta... :)
    cea mai "tare" minte a armatei franceze... :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dintre toti "hunterii " aia, nu ai intrebat, are careva blog? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Fiecare-i posesor de cate un buldog,
      Ferecat in buzunare.
      Zilnic la regim hot dog
      Pe post de sperietoare. :)

      Ștergere
  4. oamenii aceia te pozau pe tine, nu statuia...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ei nu, insa au fost doua persoane care m-au luat la tinta intr-o seara ;)

      Ștergere
    2. In principiu nu ati fost voi din cauza ca nu va pupati, insa vom vedem maine cine mi-a scos ochii :)

      Ștergere
    3. Ne-a luat-o altcineva inainte? Unde-i dreptatea in lumea asta? Si nu ti-a mai ramas nici o bucatica de ochi? O geana ceva !?:))

      Ștergere
    4. Dreptatea zboară pe o coamă de vânt, îmbrăcată în nuanțe de toamnă...;)

      Ștergere
  5. da' nu eram eu si geanina, nu? :)

    RăspundețiȘtergere