duminică, 18 august 2013

2



14 comentarii:

  1. This is really BEAUTIFUL..... nice composition to.

    Greetings from Hollanda, Joop

    Thanks for your comments...i appreciate that very much.

    RăspundețiȘtergere
  2. Răspunsuri
    1. noooooooooo......
      hapciu !!!!
      nici gand....
      hapciu !!!!!
      (mi-am amintit acum de rington-ul cu hapciu...stranuta ala micu' pana raspunzi, de numa...:))))

      Ștergere
    2. Si mai mergi si pe malul oceanului...:)

      Ștergere
    3. ai sa razi, da' n-am racit si am prins niste zile reci, ceata, vant, ploaie...imbracata subtirel...am stranutat doar de noroc :)))
      da', vroiam sa te intreb...barbatusul cela, dintre ape, n-are pantaloni ?!

      Ștergere
    4. Are un costum de scafandru invizibil. :)

      Ștergere
  3. Vorbea ieri cineva de scarificiu...:)
    Un fel de sacrificiu 2 e asta!

    RăspundețiȘtergere
  4. A beautiful picture Catalin. I love the depth of field :-)

    Greetings from the Netherlands,
    Gert Jan

    RăspundețiȘtergere
  5. diademele potrivite unei zile fierbinti...

    RăspundețiȘtergere