joi, 14 martie 2013

Caffetteria pentru doi...



12 comentarii:

  1. faina...am facut si eu ieri ceva asemanator..uite, postez acum...
    genial e jocul acesta de multe linii...
    imi place mult !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strada respectiva are o lungime de 5 km si este preferata mea ;)

      Ștergere
    2. eu locuiesc pe o strada nascuta in 1890, care are si un pod, construit prin 1935 si este cea mai lunga strada din stat :)

      Ștergere
    3. In Romania, in 1890, a inceput constructia celui mai lung pod din Europa la vremea respectiva ;)

      Ștergere
  2. S-au suparat! Fiecare cu caffetteria lui...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pentru cel de sus costurile sunt gratuite :)

      Ștergere
  3. Una lungă fără cofeină şi cu frişcă deasupra.

    RăspundețiȘtergere
  4. Very nice picture!

    Greetings from the Netherlands,
    DzjieDzjee

    RăspundețiȘtergere
  5. impresionanta structura imaginii...da, palaria jos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trei fete care au fost acolo mi-au recomandat locul ;)

      Ștergere