vineri, 4 mai 2012

Măgarul rătăcit...



16 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Să vezi cum se vede și din cealaltă parte...

      Ștergere
  2. Aolo! Eu atata frumusete n-am mai vazut!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. multa libertate duce la multa ratacire ...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. eu cred ca e un magar pur si simplu fericit :)
    e atat de multa lumina in fotografia ta...dincolo de culorile clare...lumina este cu adevarat minunata...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Câte cutii cu vopsea am stricat pe iarba de acolo :p

      Ștergere
  5. singurul lucru care lipseste este putin nisip din Sahara..in rest are de din toate...
    ce imagine !!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nisipul a fost adus de vânt acum 3 săptămâni.
      Se mai vede pe cărare :)

      Ștergere
  6. ete ca l-am gasit!!!!
    magarus !;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Pariez ca stie totusi... drumul spre casa.

    RăspundețiȘtergere