vineri, 20 aprilie 2012

Căutând o stradă pustie...



    
Safri Duo - Marimba Dreams
 
 

24 de comentarii:

  1. Nu iasa nimeni din casa pe vremea asta frumoasa?...pacat

    RăspundețiȘtergere
  2. ce-mi place titlul...si-i faina rau imaginea...

    RăspundețiȘtergere
  3. timpul este prietenul celor care au rabdare...:)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astăzi plouă cu iluzii...

      Ștergere
    2. ...toti trecatorii si-au deschis umbrelele iar florile mele sunt fericite.

      Ștergere
    3. Dacă va ploua cu gheață vor fi și mai fericite :)

      Ștergere
    4. nu au cunoscut atingerea ghetii...e posibil sa le placa? :)

      Ștergere
    5. Cert este că vei avea buzunarele mai ușoare :)

      Ștergere
    6. o sa rog gheata sa fie blanda..:)

      Ștergere
  4. Salutari individului din capatul strazii... :D

    RăspundețiȘtergere
  5. Am mai fost pe strada asta si mereu e tacuta. Sau am stiut eu cand sa o vizitez.:)

    RăspundețiȘtergere
  6. e simplu: n-are cafenele şi pub-uri!;)

    RăspundețiȘtergere
  7. Hm, păi n-are cum să fie pustie, știi tu de ce... Pur și simplu oamenii sunt în spatele oglinzii.

    RăspundețiȘtergere