marți, 13 martie 2012

O vrajă trecătoare...


Ambros Sellos - Tabasco
    
 

23 de comentarii:

  1. Azi e marti,13,vraja?...mi-e si frica sa ies din casa=))
    O alta lume...frumos!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ieşi 3 ore din casă, dar să nu mă întrebi de intervalul orar :)

      Ștergere
  2. Cu atmosfera si umbre lungi. Foarte frumoasa...

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Pontul este că înainte cu o zi te-am întrebat cum îi vremea pe acolo, că la mine ploua :)

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Este un loc cu o perspectivă foarte frumoasă, în toate direcțiile, indiferent de anotimp.

      Ștergere
  5. aha...
    miroase a calitate...a munca..talent...inteligenta...
    exact pe gustul meu...o noua etapa, superba !!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. Este un tablou cua devarat. As sta in fata lui cu gura deschisa. Sunt in extaz!

    RăspundețiȘtergere
  7. vraja mintii nu e trecatoare...:)

    RăspundețiȘtergere
  8. eu am spus de mult ca esti un vrajitor...ii sfarsit recunosti :))

    RăspundețiȘtergere
  9. viata imparte echitabil: unora zile negre, altora baghete...)

    RăspundețiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. Atunci...voi încerca să nu mai fotografiez atunci când dorm :p

      Ștergere
  11. Acolo mi-aș face o colibă, mi-aș lua două capre și 3 găini și m-aș duce să trăiesc.

    RăspundețiȘtergere