luni, 6 februarie 2012

I13




O lume amorțită...

15 comentarii:

  1. mi-a cazut gandul in zapada...o sa se opreasca-n gard ...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vei culege flori la primăvară, numai să poți sări gardul :)

      Ștergere
  2. Ah..ce imi pace :P !Frumoasa lume :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Lumea în care nu există decât cărări...

      Ștergere
    2. Cărări ce duc spre multe .... orizonturi ....

      Ștergere
  3. Oare aș putea să trăiesc acolo...?

    RăspundețiȘtergere
  4. Alaturi de muzica pusa nu mi-a parut deloc un loc amortit.
    Imi place mult imaginea 13!:)

    RăspundețiȘtergere
  5. Espectacular fotografía de un tema muy evocador. Buen ángulo que amplia la perspectiva y buenas sombras.

    Saludos desde Salamanca.

    RăspundețiȘtergere
  6. Fotografiile tale demonstreaza ca basmele sunt reale...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce păcat că nu m-am rătăcit pe acolo :)

      Ștergere
  7. Terenu-i delimitat...chiar si intr-o lume amortita!

    RăspundețiȘtergere