miercuri, 23 noiembrie 2011

Un chip senin...


    
Brian Silas - Caravan road


17 comentarii:

  1. @ Dan: are ochii albaştri :)
    @ Geanina: nu am idee :)
    @ Mădălina: portretul sau băiatul? :)
    @ Catherine: cerere scrisă :)

    RăspundețiȘtergere
  2. de mult nu am mai vazut un om atat de detasat

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce frizură haotică are!
    Învăț din fotografiile tale

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Roua&Dreamer: și uite așa v-au fugit ochii...:p
    @ Costea: cu telefonul :)
    @ Sophie: cred că a fost la 10 pm...
    @ Vera: tu ai alte tonuri...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Mădălina: la cine? :)
    @ Sophie: nu mai am cum...anul ăsta...

    RăspundețiȘtergere
  6. mi-l dai mie? apoi m-am razgandit . merge si portretul si baiatul . zici ca sunt la licitatie :P

    RăspundețiȘtergere
  7. ravasirea culorilor...ce dilatare a pupilelor!!! :)

    RăspundețiȘtergere