vineri, 4 noiembrie 2011

Puncte rătăcite...




   
Silvard - Life is grand



21 de comentarii:

  1. Bine ca ai pus titlul asa, ca ma apucam sa sterg ecranul :))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ M: ar fi dispărut pescăruşii :)
    @ QED: la final am citit pace :)
    @ Crisa: dar rămâi cu marea :)

    RăspundețiȘtergere
  3. splendide culori:)
    pot sa imi caut punctul?

    RăspundețiȘtergere
  4. Intotdeauna voi ramane cu marea..:)

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Iulia: le pot aduce mai aproape...
    @ Crisa: marea s-a logodit cu poetul iubirii eterne...

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragostea lor imi ofera...o adiere de vant..un rasarit ...un apus ....soapte de val si multe alte sentimente ...:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Crisa: ai să te rătăceşti printre sentimente :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Nu ...nuuuu ,am lasat semne in urma mea..si nu ma voi rataci :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Deja ai rămas fără ele; le-a înghiţit marea :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Eu ţin cu cea care m-a iubit mereu necondiţionat: marea!

    RăspundețiȘtergere
  11. Inteleg atat de bine...sentimentul :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Descalţă-te şi stai pe nisip, lângă noi...
    Uite şi un pumn cu scoici, că să ai cu ce să arunci în apă...

    RăspundețiȘtergere
  13. E minunata poza, dar mai e nevoie sa spun asta?

    RăspundețiȘtergere
  14. Despre fotografie s-a tot spus... numai că eu o percep şi prin muzica ei, a postării luată în ansamblu. E minunată! Mulţumesc, Cătălin! Un plăcut, relaxant weekend!

    RăspundețiȘtergere
  15. @ £avi: o coală colorată:)
    @ DW: idem ultima propoziţie!
    @ Dreamer: oamenii cu sufletul mare ignoră frigul :p
    @ Ana Maria: atunci...pauză de miere să fie :p

    RăspundețiȘtergere