vineri, 25 noiembrie 2011

Perspective...



   
Gheorghe Zamfir - Memory


16 comentarii:

  1. Ala ar fi un deal greu de urcat si usor de coborat.
    O zi faina!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma intreb cum ajung eu sa stau pe banca aia?

    RăspundețiȘtergere
  3. @ £avi: însă frumos...
    @ Dreamer: după câteva ore de mers...

    RăspundețiȘtergere
  4. Da, frumoase ... perspective!

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumos...ai si varianta "colorata"??

    Cred ca mi-as dori sa imi asez gandurile pe bancuta ta :) trimite traseul sa o pot gasi :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Iulia & Erys & DW: trebuie să vă puneți de acord :)
    @ Crisa: nu o am printată; nu știi că poți fi amendată dacă mergi pe trasee nemarcate? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Heii uite cine vorbea...pai cum ai ajuns tu..ajung si eu :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Superba melodia, sugestive imaginile...Ca de obicei...:P

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Crisa: eu merg în timpul săptămânii...
    @ Ana Maria: nu va mai fi obicei; mâine vor fi ultimele...

    RăspundețiȘtergere
  10. Frumoase compozitii! Cred ca banca e asezata fix acolo unde trebuie...

    RăspundețiȘtergere
  11. Banca...este indicat să se stea pe ea la apusul soarelui...

    RăspundețiȘtergere
  12. tot mai frumoase sunt in culoarea lor naturala

    RăspundețiȘtergere