luni, 28 noiembrie 2011

Pe creste...




   
Paulina Rubio  -  The Last Goodbye...

15 comentarii:

  1. Hmmm ne-ai ridicat la cer..:) Frumos ....

    RăspundețiȘtergere
  2. Mi-nu-nat! A doua este atât de caldă, de luminoasă, de catifelată... Daaa, o săptămână începută frumos! (mă abţin la muzică...)
    Cât de frumos ştii tu să (ne) (ni te) dăruieşti!
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  3. survoland crestele de piatra cu privirea, inteleg inca odata de ce varful este creatia imaginatiei noastre, o motivatie a existentei...

    RăspundețiȘtergere
  4. E greu sa te desparti de astfel de minunatii ce par ireale,dar muzica te indeamna sa mergi mai departe si sa astepti cuminte alte minunatii.

    RăspundețiȘtergere
  5. mda, domnule! aşa ceva... nu-i la îndemâna oricui

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Crisa: a coborât cerul :P
    @ DW: altă muzică nu am găsit...
    @ Erys: îţi imaginezi cum este să stai pe vârful respectiv şi să încercă să mănânci biscuiţi ? :p
    @ Angi: sau ceaţa îţi scoate ochii...:)
    @ Geanina: când sunt pe jos sau cu maşina? :p
    @ Catherine: dacă ai ajuns la Roma, care îi mai departe, de ce nu ai ajunge şi aici? :)

    RăspundețiȘtergere
  7. :))) ce ma enervezi.....cand faci poze! n-ai cu cine....

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Geanina: am darul de a enerva pe toată lumea...:)

    RăspundețiȘtergere
  9. sunt ani de zile de când tot vreau să văd apusenii. ba una, ba alta mi-au stat dimpotrivă. nu s-a legat. mda, am ajuns în locuri mult mai depărtate iar aci nu. între timp, am îmbătrânit, nu mai am pretenţia să-i fac "la picior", dar măcar de la poale, de pe văi...tot sper să-i admir. nu mă las! perseverenţa e mama... nu ştiu cui... :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Tora ! Tora ! Tora !29 noiembrie 2011 la 17:20

    Gândurile amorţite ... umbre...
    Le e bine pe crestele luminate.
    N-ar dori să se mai întoarcă decât
    într-un cânt...
    într-un vers...
    într-un dans...

    RăspundețiȘtergere
  11. Wow! Unde ai fost ? La capatul lumii din vis ?

    RăspundețiȘtergere
  12. spectacolul naturii si ochiul tau de vultur...:)

    RăspundețiȘtergere