joi, 17 noiembrie 2011

O altă picătură de toamnă...





17 comentarii:

  1. Cum te mai iubeşte pe tine soarele! Superbe fotografii! Au atâta lumină şi căldură... Nu lipsesc nici "băieţii mei" - pâlcul de mesteceni tineri... Eeei, şi am mai descoperit eu ceva pe-acolo... Minunat!
    Mulţumesc, Cătălin!

    RăspundețiȘtergere
  2. a doua...
    pe placul meu...
    frumos...
    a meritat..

    RăspundețiȘtergere
  3. Nuuu...! Acelea sunt mult prea ... vizibile. Altceva...

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Geanina: nuuuuuuuuu! :)
    @ Vera: am citit pictură :))
    @ Erys: nu îmi mai amintesc :p

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-ti mai picura toamna prin suflet...

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmm nici nu ai idee cat de mult astept picaturile tale de ..iarna :P

    RăspundețiȘtergere
  7. Si ce picatura... ravisanta a ta toamna!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Dreamer: da, îmi pictează :p
    @ Crisa: a fost iarnă...
    @ Florena: pariezi? :)

    RăspundețiȘtergere