sâmbătă, 5 noiembrie 2011

My way...


   
Nostalgii muzicale

14 comentarii:

  1. Cred ca o sa orbesc de la atata frumusete vazuta! Si nu stiu daca ai bani sa-mi dai pentru operatie... ;)))

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Erys: dacă ai imprimantă...
    @ Ana Maria: dar eu sunt doctor :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sus in deal e-o casa.....Si acolo-i mandra mea.....Acum am inteles de ce este asa frumos drumul tau ..:)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Crisa: este frumos din cauză că nu este aglomerat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Bineinteles..la acelasi lucru m-am gandit si eu :P

    RăspundețiȘtergere
  6. ... şi vechile urme ale roţilor de căruţă fură ascunse sub iarba înţesată; pe drumul meu, doar umbrele de gard firave semne mai arată...
    Superbe locuri şi culori! (nu prea înţelesei muzica..., dar nu-i bai!)

    RăspundețiȘtergere
  7. Pe asa drum sa tot mergi...nu cred ca poti prinde viteza, dar asta nu conteaza...

    RăspundețiȘtergere
  8. Poate părea un clişeu ce spun, dar fotografia e pur şi simplu "wow" ! Natura e extraordinară, la fel şi ochiul care poată s-o surprindă în splendoarea ei!

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Crisa: în acelaşi timp cu mine? :p
    @ DW: am uploadat şi muzică? :)
    @ Ioan: este un drum de 6 ore...
    @ Liviu: nu contează frumuseţea..., ci modul de notare...
    @ Oana: adevărul este că, la faţa locului, peisajul este mult mai wow!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ce facem cu muntii aia albastri? Stiu: punem degetul si apoi dam pe la ochi...;)

    RăspundețiȘtergere