sâmbătă, 26 noiembrie 2011

Haina copacului...



   
Luis Aguilé - Ovejita Descarriada



12 comentarii:

  1. Hainele au căzut,acum copacul e gol.Și totuși nu răcește...

    RăspundețiȘtergere
  2. s-a scuturat de tot haina copacului...

    RăspundețiȘtergere
  3. este geniala...
    imi plac mult pozele tale
    cred ca de aceea nu sunt in stare sa zic mai mult de" frumos, genial...frumos" si tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Ana Maria: am inteles: eu sunt romantic, iar copacul este sublim :p
    @ Starchim01: o fi artificial :)
    @ Pandhora: poate asteapta un vin fiert :)
    @ Monica: numai daca il pui pe foc :)
    @ favi: fata de ce am vazut azi...dincolo de nori...eu am alta parere
    @ Dreamer: ii poti pune o bulina rosie :)
    @ Geanina: rolul de mos craciun este liber. Ce parere ai? :_

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce frumos privești în jurul tău...Bravo!

    RăspundețiȘtergere
  6. Cred ca imi place romantismul tau:P ..iar copacul este sublim....de fapt fotografia este minunata:)

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Vera: a fost singurul loc neaglomerat...
    @ Crisa: fără fotografie nu ar mai fi fost nimic...

    RăspundețiȘtergere
  8. Cred ca te pot contrazice usor:P ...fara sentiment, pasiune ..romantism..nu ar fi fost fotografia....

    RăspundețiȘtergere