joi, 3 noiembrie 2011

Aşteptând ploaia...




 

Tudor Gheorghe - Octombrie



14 comentarii:

  1. ... care parca nu mai vine! Nu ca ne-ar fi foarte dor de ea, dar cam lipseste. Profitam acum de soare si fotografiem. Tare faina poza!

    RăspundețiȘtergere
  2. A plouat; nu foarte mult, însă suficient...

    RăspundețiȘtergere
  3. Minunat peisaj ..aproape de ... hmm pace :) Ca sa ajung aici peste cati catelusi trebuie sa trec ??:P:)

    RăspundețiȘtergere
  4. Parca ar fi de catifea integ dealul!

    RăspundețiȘtergere
  5. Perfect...sa imi desenezi si mie traseul ...:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Eu aștept să văd cu ce minunății ne mai surprinzi...

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Angi: până va ninge...
    @ Crisa: pe A4 sau pe A3 :)
    @ Dreamer: ai văzut măgarul?
    @ Vera: cu bălării :p

    RăspundețiȘtergere
  8. Pe ambele..ca sa am si un plan B :P

    RăspundețiȘtergere
  9. superb peisaj,dementiale culori, felicitari fotografului :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Anima: avionul l-am vândut; am mai rămas cu un OZN. Dacă îl vrei tu îţi fac reducere :p
    @ Crisa: şi trimit un căţel cu ele, ca mesager :p
    @ Gabriela: te grăbeşti...

    RăspundețiȘtergere
  11. Trimite trimite... il voi rasplati cu un os mare ..:)

    RăspundețiȘtergere