duminică, 31 iulie 2011

Be happy!



   
Bobby McFerrin - Don`t Worry, Be Happy




14 comentarii:

  1. :))
    chiar imi ziceam sa vin pe blogul sa mai ascult o melodie de la tine!

    RăspundețiȘtergere
  2. ...'Cuz she definitely is :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt... definitive?

    (la propriu, nu la figurat) :)

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Toteu: asta e veche...
    @ Zbor de fluture: nu ai de unde şti...
    @ Erys: din stânga sau din dreapta?
    @ CLM: e atipică...
    @ Ionescu: la propriu...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Vlad: ceea ce ai uitat este că mi-ai mai trimis un e-mail de genul ăsta anul trecut.
    Preluaţi ce vreţi, atâta timp cât faceţi trimitere la sursă.
    Nu "am timp" de interviuri.
    Am suficent de multe link-uri în blogroll, iar săptămânal blog-ul se dă peste cap, fiind enervant să stau şi să le redenumesc.
    Gânduri de bine.

    RăspundețiȘtergere
  6. Красиво! Стильно! Люблю красный цвет!

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Mari: voi aţi văzut-o primii...
    @ Dreamer: raportând la numărul de persoane: nu!

    RăspundețiȘtergere
  8. imi place inelul de la mana stanga...

    RăspundețiȘtergere
  9. Cred ca isi aminteste de vorba asta de fiecare data cand se uita in oglinda.Ma intreb daca si functioneaza...

    RăspundețiȘtergere
  10. roşu, negru, alb ... şi reţeta fericirii e gata!!! ... frumos ai prins-o, bravo

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Pandhora: nu văd până acolo :)
    @ Vera: fata şi-a spus punctul de vedere faţă de mesaj acolo unde te mai plimbi şi tu; te poţi uita...
    @ Cristian: am prins reţeta...; m-am prins! :p

    RăspundețiȘtergere