sâmbătă, 30 iulie 2011

Aşteptare...



   
Oldies 

13 comentarii:

  1. dragut din partea ta sa poposesti pe la ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. caldura mare si pentru simpaticul si ciufulitul catel! privirea i s-a lungit degeaba...nimic la orizont! prietene patruped, peste tot e la fel! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce dulce este ! Acum cu siguranta vreau si eu prin vis pe la tine :P

    RăspundețiȘtergere
  4. @ MM: şi acum nu mai am :)
    @ Toteu: aştepta ursul...
    @ Smalldot: răbdător...
    @ Erys: acolo bătea vântul :)
    @ Fata...: nu eu l-am făcut aşa :)
    @ Crisa: următorul vis este planificat peste 1000 de ani...:)

    RăspundețiȘtergere
  5. A! Ce scump este !!! Si docil...;p

    RăspundețiȘtergere
  6. Perfect! Am timp si rabdare...:P

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Ana Maria: cam mârâia :)
    @ Crisa: valorează mai mult decât aurul...
    @ Smalldot: iar altcineva să tot primească flori :p
    @ Ionescu: pretenţioasă...

    RăspundețiȘtergere