joi, 2 iunie 2011

Gura leului...


   
The Shadows - Chattanooga Choochoo




17 comentarii:

  1. @ Smalldot: cu apă de ploaie :)
    @ Sophie: 1:1...

    RăspundețiȘtergere
  2. "lasă-mă să-ţi mari sărut, nu gura, ci răspunsul mut!"

    RăspundețiȘtergere
  3. Fără colți parcă nici nu e așa de înfricoșătoare

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Sophie: şi câştigă leva :)
    @ Mădălina: am căutat; am găsit altceva...
    @ Bianca: ...ca o lebădă...
    @ Vera: ştiam eu că nu trebuie să-i şterg colţii! :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce-mi placea mie aceasta floare.Ma fascina,asa ca abia asteptam sa infloreasca sa pot lua un capsor prin gardul de sarma din gradina nanei Fira:),apoi sa ma joc...deschide gura,inchide gura,pana aproape de gradinita,apoi de scoala!

    RăspundețiȘtergere
  6. Angi: unde constatai că ai întârziat :p

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu chiar,ca eram o jucausa constiincioasa.:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Angi: in clasa a II-a m-am oprit sa ma uit la citeva lalele rosii; am intirziat...
    @ Iulia: pare...in lumina zilei...
    @ Green: s-ar putea sa fie si mai...cred...

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte expresiva imaginea !!! ... dovada ca simplitatea este extrem de graitoare

    RăspundețiȘtergere