marți, 10 mai 2011

Laleaua albă...




 Magda Puskas - Sărutul proscris

Nu te-am văzut de mult timp.
Am senzaţia că au trecut o mie de ani,
deşi parcă ieri te jucai cu degetele prin părul meu,
iar eu te purtam în braţe ca pe un fulg.
M-am gândit să-ţi aduc o floare, o lalea albă.
Ştiu că nu-ţi plac lalelele şi nici florile albe, în general,
atâta timp cât preferi trandafirii de o nuanţă mai închisă şi o altă specie de flori olandeză...
Nu trebuie să-mi spui nimic.
Îmi place să mă uit la tine şi să-mi amintesc toate cuvintele pe care mi le-ai şoptit la ureche, cândva,
înainte să adormi cu capul pe umărul meu.
Ai ochi frumoşi. Tot timpul i-ai avut aşa, deşi nu ţi-am spus asta niciodată.
Au fost infinite nopţi în care te-am visat. Te mai visez şi acum.
Mă trezesc în puterea nopţi şi mă uit, ore întregi, la stelele de pe cer.
Ştiu că te plictisesc cu vorbăria mea. Întotdeauna a fost aşa.
E cazul să plec în stilul meu, enervant.
Ignoră-mi zâmbetul. Mă gândeam numai că ne vom întâlni într-o altă viaţă,
când vom avea mai mult timp.
Ştiu că ştii ceea ce ştiu...
Îţi las în dar o lalea albă şi un sărut proscris, torpila mea pentru inima ta...
Să nu uit: pion la e4!
Continuăm...telepatic :)


   



17 comentarii:

  1. Postarea e de o sensibilitate molipsitoare...
    Foarte frumos!
    Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  2. Doamne, şi nopţile şi stelele şi florile…şi gândurile … ce albe sunt toate! Doar tabla de şah stârneşte alte întrebări…
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu existam decat in momente... amintiri carora le spunem pe nume fara sa le privim...albul purifica raul...frumoasa regina lalea:)f5

    RăspundețiȘtergere
  4. ...strategica mutare...se pare ca joci cu albele...pentru ca ai ales sa cuceresti centrul cu e4...eu am sa-l controlez de la distanta cu d5...sa fie asta ideea care strabate...deschiderile:-)...o zi buna Cat Cat...

    RăspundețiȘtergere
  5. Să înţeleg că tu ai piesele de negru, calul din e5 şi pionul din e4, doamna de alb ar trebui să îşi ducă în siguranţă calul.

    O fotografie minunată :) exprimă în ea ce urmează în rânduri :).

    RăspundețiȘtergere
  6. cuvintele si florile...frumos de albe...si gandurile si dorurile...

    RăspundețiȘtergere
  7. @ Vera: idei de seară...; tnx!
    @ Ioana: tabla este din sticlă...
    @ Iulia: exf5
    @ ...just me...: exd5
    @ Costea: albul deschide...
    @ Pandhora: ca şi viaţa...

    RăspundețiȘtergere
  8. sunt aproape transparente...superb

    RăspundețiȘtergere
  9. Cu siguranta beneficiara acestor cuvinte frumoase este o persoana tare norocoasa... Cat despre miscarea de sah, M-ai pus pe ganduri... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Fatacareaduceploaia: iarăşi...
    @ Sophie: cineva spunea că sunt din plastic...
    @ Ela: ciocanul lui Thor...:)
    @ Anima: recunoaşte că îţi este teamă să muţi...:)

    RăspundețiȘtergere
  11. din ce in ce mai bun..si mai bun...foarte bun !!!

    RăspundețiȘtergere
  12. @...just me: este gratuit...
    @ Sorina: cunoaşteţi cauza, fără îndoială.

    RăspundețiȘtergere
  13. Superba piesa..laleaua alba privita de ..laleaua alba:)
    Pioni pe tabla vietii..

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Racla: dar un pion se poate transforma în regină...

    RăspundețiȘtergere