duminică, 15 mai 2011

Japonezul Mihai...


Spuneam acum câteva luni că un japonez s-a îndrăgostit de o româncă,
sau poate că românca s-a îndrăgostit de el mai întâi, însă asta nu mai are importanţă.
Japonezul s-a căsătorit civil la Tokyo, iar religios în România, ieri, fiind botezat anterior cu numele Mihai...

   
Aoi Teshima - La vie en rose


Cea mai fidelă gardă de corp i-a fost naşa...


Mireasa a mai avut de pus la punct mici detalii chiar şi la biserică...


...prilej pentru mine de a mă fâţâi pe lângă soacra mare,
care a venit îmbrăcată în kimonou...


Printre picături, oare unghiile miresei au fost false? :)

15 comentarii:

  1. Fals....în mod cert! Unghiile...nu altceva:)

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Septembrie & Vera & Calător (...): şi cum aţi realizat?
    @ Smalldot: nu mai am loc aici :p

    RăspundețiȘtergere
  3. mie imi place kimonoul soacrei:)))

    RăspundețiȘtergere
  4. casa de piatra! mireasa, daca s-a indragostit de un japonez, va beneficia sigur de robotica moderna...pentru ca unghiile false nu spala vase :))

    RăspundețiȘtergere
  5. vroiam poze cu kimonoul intreg:); casa de piatra!

    RăspundețiȘtergere
  6. se pare ca proaspatul mihai este tare fericit...
    imi place dantela de la rochia miresei...si da...ne arati putin mai mult din kimonoul mamei-soacre??
    hai...spune da :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Simpatic japonezul! Mi-ar fi placut sa vad soacra in kimono...Poate, nu?

    RăspundețiȘtergere
  8. păi măi, vroiam să văz mireasa, soacra mare
    arată foarte bine japonițelul :D

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Iulia: o mână de om...
    @ Erys: doar va domicilia în Japonia...
    @ Sophie: dacă nu mi-ai spus mai înainte :)
    @ Pandhora: nu are nimic ieşit din comun...
    @ Dreamer: integral sau pe bucăţi?
    @ Marilena: dacă ai fi vrut să o vezi nu mergeai la Bellu...

    RăspundețiȘtergere
  10. Vreau un kimonou la fel de frumos ca al soacrei! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. Ultima poza imi place foarte mult...Are "acel ceva" venit din alte vremuri... :)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Anima: te pun în legătură cu mireasa...;
    ultima are unghiile lungi :)

    RăspundețiȘtergere