duminică, 2 ianuarie 2011

Zilele mele...





 
Ce frumos vine noaptea după zi. Azi e luni, mâine va fi vineri şi asa a mai trecut o lună. 
O frunză galben-ruginie de toamnă este apăsată de voalul unei zăpezi, din care poimâine va ieşi un ghiocel, 
pe care îl va arde soarele, cel care face şi desface. De ani buni adun zilele astea...

 

Am în colecţie zile amare,
în care sufletul a suferit cum suferă o frunză de castan în prima dimineaţă cu brumă. 
Sunt, pe acolo prin cutii, zile cu dezamăgiri, pline cu pelinul neîmplinirii. 
Printre pânzele de păianjen se mai găsesc zile goale, 
zile în care nu m-am bucurat, nu m-am întristat, nu am fost prezent. 
În vreo câteva cutii am găsit ceva zile în care nu am fost eu. Sunt trăite parcă de altcineva. 

 
 
Însă, adânc de tot, în dulap, printre hârtii, praf şi tot felul de vechituri, 
am gasit ponosite si speriate un mănunchi de zile senine, 
parfumate cu tei, frezii si trandafiri, zile în care am fost viu, am fost eu...
îmbătat de mirosul florilor care mi-a rămas întipărit, definitiv, în minte... 
  
 

Am închis dulapul cu aminitiri. Nu mi-am putut stăpâni un surâs şi un val de mândrie. 
Sunt zilele mele. Fiecare zi în cutia ei, fiecare cutie cu locul ei. 
Nopţi după zile, după săptămâni, după luni, după ani...





18 comentarii:

  1. La multi ani!!!
    Fotografiile imi plac mult!
    Iar zilele tale... au dat nastere la un text pe masura... Frumos!!!
    Sa nu lasi sa treaca nicio zi din 2011 fara sa zambesti!

    RăspundețiȘtergere
  2. am trecut pe la MyEyesOnyou si ea...la fel rasfoia printre amintiri...
    tu scotocesti prin cufarul tau...inevitabil si gandul meu se intoarce inspre trecut...oare ce am fi fara amintiri?
    nici nu-mi doresc sa aflu raspuns la intrebarea asta...

    RăspundețiȘtergere
  3. ...zi după zi...și niciuna la fel..cum ar putea fi?! Fiecare zi e mai împlinită...cu un surâs, cu o idee, cu o speranță..Fiecare zi e unică în felul ei...la fel ca și oamenii...identici dar atât de diferiți! Felicitări pentru post...e deosebit!

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumoasa rascoleala, dar vezi ca te umpli de praf!

    RăspundețiȘtergere
  5. Măi, măi, câtă sensibilitate! Frumos exprimată ce-i drept :)
    Dacă n-aș cunoaște felul de-al fi al omului, mi-ar cădea maxilarul pe jos.
    Dar noh, n-am ce să mai spun, cuvintele merg direct la corasoane, iar fotografiile se mulează perfect pe idee :)

    RăspundețiȘtergere
  6. pandhora-am fi tot noi cu nou.eu stiu foarte bine cum e...caci memoria mea,parca mi-a facut loc mie.eu in momentul acesta pot vedea ceva extraordinar de frumos in mine si apoi uit,dar raman cu sentimentul greu de disecat.in clipa aceasta pot auzi ceva urat si apoi uit.

    RăspundețiȘtergere
  7. Minunată postare, cât, întoarcerea la ea, să-ţi bucure sufletul în zorii fiecărei dimineţi şi să-ţi dea puterea de a duce o nouă zi din ... cruce (soartă)! Imagine-text-muzică...
    Felicitări, Cătălin! Mulţumesc, suflet frumos!

    RăspundețiȘtergere
  8. frumoasa serie si text pe masura:)
    *la multi ani!*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ale mele sunt aranjate ca nişte păpuşi ruseşti.

    RăspundețiȘtergere
  10. ...frumos spus...fiecare zi vine cu vestea ei...felul cum o traiesti e o declaratie de viata facuta lumii...

    RăspundețiȘtergere
  11. De când eram mică, zăpada în forma asta îmi semăna cu zahărul... şi mi se făcea poftă :D

    RăspundețiȘtergere
  12. Albă și dulce "cufundare"!
    Merinde de suflet, aripi de drum...

    RăspundețiȘtergere
  13. Bine ca au existat si zile senine, desi stateau cam speriate pe acolo prin dulap. Parca ar mai lipsi o etapa, zile in care uiti de tine de atata fericire, acele zile in care plutesti. Sunt?

    RăspundețiȘtergere
  14. Antoine Lavoisier spunea: " In natura nimic nu se pierde, totul se transforma. " La fel si viata noastra,zilele... Superbe pozele iar a doua 'm-a topit'...Frunza pare din bronz si nu ma mai satur sa o privesc... :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Salutare si La Multi Ani
    Frumos ce fotografiezi si ce scri
    Cand ai vazut ultima data din filmele lui Tarkovski?

    RăspundețiȘtergere
  16. Ce frumos ai scris ! Ce frumos ai ales, ce ai trait...si vei, vei mai trai !
    Sunt sertare goale, si cutii goale, si sacose viu colorate, tip cadou, ce asteapta umplute cu anii tai ce vor veni !

    RăspundețiȘtergere