duminică, 9 ianuarie 2011

Câinele poliţistului...



Doamna din imagine este o simpatică...
Niciodată nu am auzit-o să vorbească răutăcios cu cineva.
Şi, cum oamenii buni sunt căutaţi de neşansă,
tot aşa şi dumneaei are o poveste amuzantă, şi nu prea, cu un câine:

Se face ora 07.00 a.m.
Ies cu Hacker…cred că e singura lui bucurie să se plimbe pe stradă…nu prea are multe de făcut…: ))
Prin cartier sunt o grămadă de căţei vagabonzi care îşi marchează teritoriul, 

iar Hacker le neagă autoritatea, marcând şi el acelaşi teritoriu…adică stâlpii…pomii, etc.
Oh, nu!…
Coşmarul vieţii mele…: ) câinele poliţistului !
Se deschid porţile să plece poliţistul cu maşina la serviciu şi căţelul, găsit şi diliu pe care îl are, 

sare scurt la bătaie...
N-am mai avut timp de manevre ca altădată, când ne întorceam pur şi simplu, 

bestia era deja lângă noi...
În încercarea de a evita bătălia l-am ridicat pe al meu în sus, 
lucru ce necesită forţă căci nu e uşor şi nici nu stă locului, se agită din dorinţa de a se apăra.
Câinele poliţistului a găsit de cuviinţă să îşi înfigă colţii în piciorul meu…plin de furie…
Stăpânul lui ( venit acum doi ani pe strada noastră şi care şi-a ridicat ditamai vila, din salariul lui de bugetar, fireste...) a catadicsit să vină şi el şi să ţipe la mine ca îi pişă Hacker gardul (şi-a adus el aminte) şi să stau în poarta mea, să nu mai trec prin faţa curtii lui!
Poftim ? Eu sunt copil să mă trimiţi să mă joc în poarta mea ? Îmi ordoni tu asta ? 

Dar tu cine xxx esti ?
Ei, bine!

Data viitoare îl las pe Hacker sa îi căsăpească javra!


5 comentarii:

  1. :) câinii seamănă cu stăpânii....sau invers în unele cazuri:)

    RăspundețiȘtergere
  2. ...place ori ba, e chestie de civilizatie...cand pleaca la plimbare, stapanul se incalta, iar cainele-si pune botnita...

    RăspundețiȘtergere
  3. : ) depinde cum privesti lucrurile, daca nu te musca pe tine cainele politistului, da e amuzant...: )
    civilizat ar fi sa existe parcuri unde sa iti poti plimba cainele si sa te poti plimba tu insuti...
    in rahova nu exista parcuri
    vreau sa iti multumesc catalin pentru portret, e minunat !

    RăspundețiȘtergere
  4. Se intampla in Romania unde unii cred ca-s mai presus fata de altii. Eternul imbecilism.

    RăspundețiȘtergere