duminică, 7 noiembrie 2010

Printre picături...



   

De aveţi vreme,
până în 14 noiembrie,
de la 10 la 18,
vă puteţi uita la câteva tablouri
cu dansatoare,
autoarea fiind Claudia Frînculescu.
Lăsaţi-vă portofelele sau cărţile de credit acasă...
din cauză de free entrance.
Trebuie doar să ajungeţi în Sala Rondă de la Cercul Militar,
intrarea din B-dul Elisabeta, la parter,
uşa din colţ...
Lumina se aprinde numai la cerere... :)

PS: dacă un pictor s-ar uita la o dansatoare în plin avânt,
iar un fotograf ar imortaliza scena cu 6 cadre / secundă,
rezultând un tablou şi 6 fotografii,
ce credeţi că ar fi mai frumos?
Tabloul sau fotografiile?




18 comentarii:

  1. Tabloul, pentru că este făcut din simţirile artistului, pentru că are acel miros de acuarele pe care un jpg nu îl are.

    RăspundețiȘtergere
  2. @ Costea: şi dacă este RAW sau NEF?

    RăspundețiȘtergere
  3. Dansatoarea :)) - nici tabloul si nici poza - ca sa ii impac pe amandoi.

    RăspundețiȘtergere
  4. "intre un om si un altul sunt deosebiri mai mari decat intre doua animale din specii diferite"...zise Montaigne...
    n-as putea pune problema: ce-i mai frumos?...intre doua lucruri total diferite...pictorul cauta permanent sa-si gaseasca perfectiunea, iar fotograful se foloseste de perfectiunea gasita...
    totusi, raspuns final: tabloul.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Mirela: bine...am să o caut pe dansatoare...:)
    pistă: pictoriţa îi din Turnu Severin...

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Erys: eu începeam cu răspunsul final şi dezvoltam cu ceea ce aţi pus înainte :)

    RăspundețiȘtergere
  7. ei, eu sunt mai invers...doar ce vorbiram de diferente...(inteleg ca am picat examenul)...ori trebuia sa-ncep cu asta?

    RăspundețiȘtergere
  8. Depinde cum "ști" să privești....pe unde-ți călătoresc simțurile.....apoi mai depinde și de pictor....de fotograf...sunt sigură:))

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Erys: lasă glumele..., cum să pici? Şi normal că în oglindă te vezi invers!
    @ Septembrie: ţi-am tăiat coarda de siguranţă! Mai eşti sigură? :)

    RăspundețiȘtergere
  10. hahahaha...nu-s fanul ei...cu oglinda nu-i de joaca...da' merci ca trecusi cu vederea ce si cum, de m-am linistit!

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Septembrie: însă, rucsacul tău este la mine! :)

    RăspundețiȘtergere
  12. La tine era..?! Cât l-am căutat! Să nu uiți, să mi-l înapoiezi....Cât despre rezervă....locul ei nu este în rucsac..:)

    RăspundețiȘtergere
  13. @ Monica: e vorba de Erys şi Septembrie, nu-i aşa? :)

    RăspundețiȘtergere