marți, 12 octombrie 2010

Tu...aici?



Pe fată am văzut-o în câteva fotografii din Grădina Botanică, postate săptamâna trecută...
Ideea generală a fost că, indiferent de fotografie, era foarte expresivă;
Este genul de persoană care nu se inhibă...şi m-am gândit cum ar fi să o fotografiez...
Aşa se face că, alergând după nişte porumbei pe care i-au prins alţii înaintea mea (ce ghinion!),
am văzut-o, preţ de 2 secunde, şi am făcut analogia cu fotografiile...
Tu...aici?, m-am gândit..., iar reflexele şi-au spus cuvântul...
Şi dacă tot a picurat când am fotografiat...

 
Smokie -  Have You Ever Seen The Rain

9 comentarii:

  1. Draguta fata...Mi-a placut faza cu alergatul dupa porumbei:) Si ziceai ca nu esti romantic...

    RăspundețiȘtergere
  2. sigur alergai dupa porumbei si nu dupa porumbite? :-))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ QED: frumoasul este un amalgam de natural şi artificial...
    @ Pifuneata: nu am scris că ar fi da...
    @ Cristian: întâmplare...
    @ Veronique: o să îţi trimit imaginea cu stolul ca să ai la ce te uita...; cei cu capul mai mare îs masculi...

    RăspundețiȘtergere
  4. @catalin: da... clar ca cei cu capul mai mare sunt masculi ... ca asa sunt masculii :-P

    RăspundețiȘtergere
  5. ... atenţie distributivă, selectiv-optimală, reflexe ... de excepţie!
    La cât de dulcică e ..., da, ... şi ploaie ... (?!) - frumoasă piesa muzicală!

    RăspundețiȘtergere