miercuri, 20 octombrie 2010

Oana - fata buzdugan



 
A fost odată...


Cătălin...dacă aş avea timp...m-aş enerva  pe tine odată la cinci minute,
chiar dacă ştiu că glumeşti...

Se postează suficient de multe fotografii în spaţiul virtual,
făcute de fete, încât surorile Afroditei şi-au făcut un ghid on-line al lor,
ca să ştie pe unde să poposească
într-o pauză de ţigare sau de cafea...
Şi uitându-mă la fata din fotografie, virtual nu altfel,
am văzut că cineva a creionat-o că-şi foloseşte aparatul foto ca o armă...
pentru oameni şi alte subiecte...
Şi aşa s-a născut ideea de fata buzdugan...de care va trebui să mă feresc,
o persoană sufletistă, mai mereu veselă,
şi pe care o mai trag de păr, aşa în jocă, ca să fiu sigur că este natural.
Însă, astăzi mă văd obligat să nu o mai trag de podoaba capilară
şi vă sugerez să vă îndreptaţi degetele spre urechile dumneaei,
dar nu înainte
de a-i spune
La mulţi ani!

PS: uneori se miră chiar şi ea de ce găuri poate face buzduganul pe care-l are în dotare :)






14 comentarii:

  1. La multi ani!...mereu cu toamna la rever!

    RăspundețiȘtergere
  2. Vezi că iar îţi iei castane de la ea. Unde sunt umbrele?

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa va traiasca, sa o enervati sanatos si sa va primiti rasplata enervarilor ei sub forma unei fotografii.Una pe zi, doza de atac!La multi ani, Oa! Oa, oa, oaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce brosa naturala si frumoasa poseda sarbatorita! La multi ani!

    RăspundețiȘtergere
  5. La multi ani cu sanatate!si sa ne incate ochiul cu fotografiil ei...

    RăspundețiȘtergere
  6. La multi ani! Cu intarziere... Faina si OACHESA...Si-mi place muuult brosa aia! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ha ha ha! Am dat iar de postarea asta sarbatoreasca si tare m-am amuzat recitind textul.
    Multumesc!:)

    RăspundețiȘtergere