vineri, 22 octombrie 2010

Mărită-te cu mine!





Doamnă,
recunosc că de două săptămâni mi-aţi luat minţile...
De câte ori vă văd mă opresc, ca un popândău,
şi nu mai mă satur privindu-vă...
Aş vrea să vă iau la mine acasă, însă lumea ar fi prea invidioasă,
tot aşa cum devin şi eu atunci când văd cum vântul vă aleargă prin plete.
Mă bate gândul să vă strig în gura mare: Mărită-te cu mine!,
deşi mai sunt mulţi alţii care ar vrea să facă asta.
Probabil ne-om certa pe tine, scoţându-ne ochii, înghiontindu-ne
şi privindu-ne cu ură de gladiatori, fără să realizăm că dumneata, între timp,
vei dispărea...
Şi totuşi, am uitat să vă mai spun ceva: doamnă...sunteţi aşa de frumoasă...

19 comentarii:

  1. i-ai spus d(t)oamnei la timp ca este frumoasa...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. he he he... nu m-as fi gindit niciodata! Da perspectiva asta e grozava!
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  3. D-na Toamna,de ea e vorba, farmeca pe toti din jur cu aroma si colorisrica ei !!!

    RăspundețiȘtergere
  4. joc de cuvinte cred ca ii place doamnei toamna :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Şi cum funcţionează căsătoria cu un anotimp? 9 luni pe an pleacă în delegaţie?

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Mirela: nu a ştiut că sunt rude...; evenimentul s-a anulat :)

    RăspundețiȘtergere
  7. păi bre, comentai la poză, une e comentul meu?

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Ogarafgan: acolo unde noaptea alearga ziua, iar fluturii dansează în miezul unei zile ploioase...

    RăspundețiȘtergere
  9. Superbă... "cerere-n căsătorie"!
    Ieri, mi-am făcut timp să zăbovesc prin parc..., să mă-ntâlnesc cu ... Toamna, să ... trag, după priceperea mea, în cam tot ce-mi încânta sufletul/ochiul... Zadarnic! Nimic ... prins la firul ierbii!
    Azi am trecut din nou... A cam emoţionat-o ... cererea ta! Într-o singură noapte şi-a pus pe jos podoaba-i de culoare, de nu mai are-n crengi decât ... cca 25%...

    RăspundețiȘtergere
  10. Explicaţia posibilă a ... "emoţionării" sale: ieri dimineaţă, roua ce s-ar fi vrut groasă era deja preschimbată în... ace de gheaţă... semn de sănătate, de altfel, pentru o Toamnă ce se respectă.
    Su-per-bă fotografie!!! O încântare să intru ... Sub sărutul luminii...!

    RăspundețiȘtergere
  11. ...Doamna chicoti ușor, făcând o reverență care trimise în jur puzderie de culori....ca dar...în semn de mulțumire! Apoi, cu o mișcare dibace, trase de perdeaua de nori pentru a face loc unei raze de soare să poposească timidă pe un chip uimit.....

    RăspundețiȘtergere
  12. ...tot ai s-o-nseli cu primavara!...

    RăspundețiȘtergere
  13. Catalin ai devenit romantic...Frumoasa cerere in casatorie:) Intr-adevar toamna asta e superba:D

    RăspundețiȘtergere
  14. Chiar ca e deosebit de frumoasa! Ai gusturi!
    Imi place melodia, dar, recunosc, nu stiu cine canta.

    RăspundețiȘtergere
  15. ... mai sunt şi alţii care strigă, dar nu ne certăm ... e loc pentru toţi ... frumos ai lucrat aici, bravo ...

    RăspundețiȘtergere
  16. Iti place mult toamna... E adevarat ca-s multe culori si vad bun pentru surprins...

    RăspundețiȘtergere