joi, 30 septembrie 2010

Lasă-mi toamnă...




 
Margareta Paslaru-Lasa-mi toamna pomii verzi


Am uitat să mă trezesc!
Un x s-a gândit să insulte jumătate de mapamond tocmai la mine, pe blog (ăsta a uitat să doarmă...).
Zâmbesc şi mă încrunt la aeroport unde completez formulare de reclamaţii,
că aşa e procedura.
Nu am văzut (!) că mi-am parcat maşina într-un loc cu oprirea interzisă...
O brunetă cu un jeep a uitat că a terminat şcoala de şoferi...
Am spart un geam de la o bibliotecă...
Mi s-a desumflat roata de la bicicletă!
Am numărat fire de iarbă ştiind că nu am să le pot prinde pe toate...
În metrou am suflat în părul unei fete, încercând să imit vântul, iar ochii nu îmi sunt vineţi...
Cineva îmi trimite o invitaţie la un eveniment pe numele de familie şi se semnează cu  numele mic...
Până acum am mâncat numai un măr....verde..., dar încă nu văd stele verzi...
Imi vine să sparg tastatura la PC, dar ştiu că mă va durea mâna folosind cardul...
Cineva îmi spune că Steaua conduce cu 3-0. Îi răspund că jucătorii au băut prea mult cu o zi înainte de meci.
Şi, da!
Am văzut ultimul apus din luna septembrie,
iar după asta mi-am amintit de un cântec cu toamna şi pomii verzi...
Aşa că merg pe stradă şi fluier:
Lasă-mi toamnă pomii verzi....

17 comentarii:

  1. Ce fotografie superba! Ca toate fotografiile tale

    RăspundețiȘtergere
  2. Superb....și între timp au ajuns la 3-1..:)

    RăspundețiȘtergere
  3. 'Sunt tanar doamna...' spunea Dinescu in a sa poezie... ;) Superba fotografia!

    RăspundețiȘtergere
  4. superba fotografia:) desi sunt amintiri neplacute legate de ea, asta am perceput eu din cuvintele din text.

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Pifuneata: multe le-aş şterge;
    una am postat-o azi, la prinz!
    @ Septembrie: între timp am văzut că pot înţelege cum înjură cineva, uitându-mă pe buzele jucătorilor la final de meci;
    @ Anima: eu l-am auzit recitând...
    @ Monica: amintirile...sunt amuzante...
    @ Dreamer: nu e loc de supărare; ziua-i scurtă, iar noaptea-i şi mai şi...

    RăspundețiȘtergere
  6. Si uite asa ,acest ultim apus al lunii septembrie iti ofera ...libertatea :).Frumos apus !

    RăspundețiȘtergere
  7. E bine daca nu mai avem timp sa ne suparam...dar nu e firesc!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Pifuneata: ca să fac loc la altele!
    @ Dreamer: ar fi plictisitor...

    RăspundețiȘtergere
  9. ...uite ochii mei ti-i dau...
    Ieri sppre seara-n vantul galben...

    RăspundețiȘtergere
  10. Asa o poza superba...mai ca ai chema ...pompierii sa stinga cerul:)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Crisss: aşa e când moare ziua...
    @ Leovi: nu fotografiem inimi arse! :)
    @ MyEyesOnyou: chiar, cum ar fi un telefon la 112 sau 911: Arde, veniţi repede!; Ce arde şi unde? Cerul, a înnebunit!

    RăspundețiȘtergere
  12. Lasă-mi toamnă pomii verzi şi porumbu-n câmp...

    RăspundețiȘtergere
  13. Felicitări! Ai păstrat pentru tine, dar şi pentru noi, esenţa :
    - un ultim minunat apus de septembrie (fantastic!!! în explozia lui finală, soarele spulberă, parcă, stolul de ciori...);
    - dorinţa firească, în toată neputinţa ei, de a opri timpul...;
    - nu tot ce se întâmplă trebuie să te şi afecteze ... ai grijă, numai, să nu ... fluieri a pagubă (glumesc!).

    RăspundețiȘtergere
  14. apusul e la fel de frumos ca si melodia...

    In contrast cu intamplarile tale.

    RăspundețiȘtergere