joi, 19 august 2010

Tonuri...





Fără să fim atenţi,
toamna a început să-şi scrie povestea...

15 comentarii:

  1. da...prima frunza...dar e departe inca lumina cald-blanda a toamnei...:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pe la mine e inca vara :); sigur nu e poza din toamna trecuta?

    RăspundețiȘtergere
  3. Precum un numar de magie, frunza leviteaza fara sa isi desconspire aliatul.
    Inedita imortalizarea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sper sa nu vina toamna asa de repede ... fiindca mai vreau sa ajung la mare si in delta la pescuit..

    RăspundețiȘtergere
  5. Frumoasă toamna surprinsă de tine :).

    RăspundețiȘtergere
  6. Imi place toamna. Mai ales in septembrie. Incepe scoala, forfota...E viata!

    RăspundețiȘtergere
  7. imi place toamna, eu fiind nascuta chiar in prima zi dse toamna, dar mai vreau sa-mi lase "pomii verzi"

    RăspundețiȘtergere
  8. toamna de pe acum?? inseamna ca va fi una lunga... si asta doar primul cadru :)

    RăspundețiȘtergere
  9. E superbă fotografia. Frunze galbene sunt mereu printre cele verzi, sunt acolo pentru a ne aduce aminte ca timpul toarce, ca timpul există. Noi suntem cei care nu le observă.

    RăspundețiȘtergere
  10. suntem atenti, cum nu? altfel, trece viata pe langa noi, si-i pacat...

    RăspundețiȘtergere
  11. e geniala fotografia

    cat despre toamna, eu o astept:) pt ca o iubesc:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Îmi plac toate anotimpurile. Dar anul ăsta vreau să fug de toamnă!

    RăspundețiȘtergere