marți, 31 august 2010

La margine de lume...






Nu pot înţelege
de ce nu am vrut să privesc lumea,
spre înapoi,
de dincolo de copacul la care m-am uitat...

21 de comentarii:

  1. poate ca de acolo veneau norii plumburii,aducan cu ei iz de toamna...

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru ca inainte este un zambet pe care ti-l doresti.

    RăspundețiȘtergere
  3. Singurul optimist intr-o lume gri sau galbena...

    RăspundețiȘtergere
  4. La margine de lume, copacul nu a uitat niciodata ca are radacini adanc infipte in pamant si crengi care urca spre cer.
    Foarte potrivita si muzica.

    RăspundețiȘtergere
  5. ...tot cautandu-te...era sa cad de pe planeta.
    (asta e de pe vremea cand scriam poezioare pretentioase:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Hmmm..acest copac are ...doua umbre..interesant :)De ce sa privesti inapoi spre trecut ? "la margine de lume" ..sfarsit pentru unii..inceput pentru altii..Marginea paharului = sfarsit pentru lichid ...inceput pentru buze.. :)Hei ...drumul (gustul) conteaza.

    RăspundețiȘtergere
  7. Eu, la ora asta chiar nu vreau să privesc înapoi.....e doar dezamăgire înapoi....

    RăspundețiȘtergere
  8. Frumos, linistit...asteptand stoic toamna:)

    RăspundețiȘtergere
  9. gemial
    ai poveste multa in postarea asta:)
    felicitari:)
    imi place muuult:)

    RăspundețiȘtergere
  10. esti cam melancolic in ultima vreme...si simt ceva tristete in postarea asta...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ne regăsim, ne întâlnim cu noi înşine într-o altă ipostază, în cele mai neaşteptate locuri, în cele mai de neînţeles momente... Solitudinea copacului, impusă, te va fi făcut să ţi-o doreşti, autoasumată, pentru tine. Nevoia de ... singurătate este explicabilă, abuzul de singurătate, de detaşare de tot şi toate, este un risc...
    Copacul acesta e de invidiat! Ca formă şi culoare se încadrează atât de bine peisajului (altfel anost), împrumutându-i din puternica-i personalitate... (să nu-mi spui că-i ... nuc!)

    RăspundețiȘtergere
  12. @ Monica. aşa o fi...; mulţumesc!
    @ Danielle Wolf: da, e nuc!

    RăspundețiȘtergere
  13. Îi lipseşte ... ceva! Ce?

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Danielle Wolf: a prins un an sec...

    RăspundețiȘtergere
  15. Hmm! Oricum, distanţa nu lasă să se vadă de-i lipseşte sau nu roada. Sau... şi la ce gândesc eu i s-o fi spunând AN SEC? Ha! Nu m-aş mira! Şi eu ... am un nuc în ... "grădina" mea.
    Ani buni!

    RăspundețiȘtergere