sâmbătă, 31 iulie 2010

De ici, de colo...

În ultimele săptămâni m-am jucat.
Am mers către nord sau către sud, uneori spre vest...
Spre nord am văzut ceva din tren...când soarele se pregătea să moară...
Evident, originalul din teren e mult mai frumos...în comparaţie cu caricatura mea...




Spre sud, m-am oprit în două locuri...
O dată ca să prind o albină fumată...la 10 km de Bucureşti...


...iar a două oară să aud cum bate vântul pe malul Dunării...



Peste toate, soarele pare  mai puternic...spre vest...

 

6 comentarii:

  1. ...pozele sint pline de lumina, culoare, natura parca-ti zambeste...superbe!!!
    Nu-mi place cum suna"când soarele se pregătea să moară...".
    Des ma intrebam de ce floarea-soarelui se mai numeste"RASARITA"?apoi am observat la un asfintit de soare...ca tot lanul de flori e in asteptare de rasarit...asa cum e in prima poza.

    RăspundețiȘtergere
  2. da...
    aceasta floare e...A SOARELUI....ea mereu se intoarce dupa el...ii apartine :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Sunt foarte frumoase ultimele două. Am avut tot timpul senzaţia că floarea soarelului emană pofta de viaţă şi că poate fi lejer simbolul anotimpului în care ne aflăm.

    RăspundețiȘtergere
  4. @ P. Ionescu: doar culoarea ei...când este soare afară...

    RăspundețiȘtergere