sâmbătă, 1 mai 2010

Titiloi



E dimineaţă, abia trecut de 6...
Gonim cu o maşină pe austostradă...
 - Nu vrei să joci Titiloi cu mine, îmi spune puştiul din imagine...
Ce jocuri mai inventează copii, mă gândesc eu...
 - Unde l-ai învăţat?
 - L-am auzit la radio, într-o dimineaţă...
 - Cum e ăsta?
 - Eu îţi pun cinci întrebări, iar tu nu trebuie să răspunzi cu da sau nu...
 - Pe urmă îmi pui tu cinci întrebări, mă lămureşte blondiul...
 - Bine, întreabă...
 - Ce ai să te faci dacă la viteza asta se va deschide portiera maşinii, iar tu ai să cazi?
 - Poate maşina îşi va reduce, subit, viteza, iar eu nu am să-mi rup nimic...
Mai contează restul întrebărilor?
Mi-a mai rămas în minte una, pe care i-a pus-o unei fete (Ce vârstă aveai şi în ce an ai intrat prima oară într-un supermarket!?!...)
E genul de întrebare la care nu se poate răspunde clar...
În fine...
Puştiul are şapte ani, fiind elev în clasa I.
Îi place de o fată, Daria, numai că ei îi place de altcineva...
În schimb, o altă colegă, Miruna, se uită lung după el,  blondiul nefiind interesat de farmecul fetei...
Cu care dintre cele două o fi jucat Titiloi?...:)

4 comentarii:

  1. Minunati ochi are!
    Copiii sunt universuri speciale :jocul cu ei poate fi riscant daca nu stapanesti diplomatia conversatiei:)
    Cand fiul meu avea cam 3 ani, a inventat un joc: "moale sau tare".
    -cum e peretele?-tare!
    -cum e perna?- moale!
    -mami,cum e aerul?
    -...?!
    :)
    Acum are 7 ani si pretentia de a-si "edita" singur pozele:)

    RăspundețiȘtergere
  2. "Titiloiul",hai ca l-am botezat asa ...e grozav! zambeste si cu ochii! e tare nostim...apoi,ce sa zic?pana se insoara are timp sa mai joace acest joc,deci,pana ii vine una de hac!;))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ doina> tare!, la munte...
    @ tasha> peste 10 ani va fi, deja, legat la cap...

    RăspundețiȘtergere
  4. hi hi hi
    Andrada are 5 ani si a fost la mare in Grecia si anul trecut si anul acesta! Prietena ei are 5 ani si jumatate. Intrebarea Andradei era ..."Paula ai fost vreodata in Grecia?"
    "Nu, nu cred ca am fost!...Am fost la mare..."
    "A... pai atunci ai fost...acolo-i Grecia...Am stabilit atunci:ai fost in Grecia" Tot un fel de Titiloi!

    Ioana

    RăspundețiȘtergere