vineri, 21 mai 2010

Şi nimeni altcineva...


  


Îl ştiu de o lună de zile...
Mereu e singur...
Singur şi mirat...
Se mişcă în cerc,
iar atunci când se plictiseşte
zboară în cerc...
Mă ştie...
când am timp îl fluier...
iar în ultima săptămână a devenit receptiv...
Eu îl fluier din stuf...
iar el mă aude şi zboară în direcţia fluieratului.
Am crezut că este o întâmplare...
Aşa că am fluierat iar...
El s-a ridicat...
şi a zburat, scurt,
înspre mine...
Frumos, nu-i aşa?
Doar noi doi şi un fluierat...
Şi nimeni altcineva...

17 comentarii:

  1. Imi place tare mult cadrul! Super! Bv!

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu cand vreau sa zbor, zbor (pare a zice , pasarea) ...pentru ca si tu cand vrei sa zbori , doar fluieri scurt... e un cerc , orice pe lume pare sa fie un cerc, dar un cerc infinit cu propagare in planul vertical, un recul petrecut pe un cerc orizontal, propagat si el intr-un plan vertical.
    Fericitari!

    RăspundețiȘtergere
  3. E singur pentru ca tanti e cu puii, pe undeva pe vreun bloc inalt :).

    RăspundețiȘtergere
  4. te contopesti cu natura...:)
    asta e poza cu pescarusul de care spuneai...
    superba...masterpiece !!

    RăspundețiȘtergere
  5. chris spheeris e favoritul meu ...:) best of the best

    RăspundețiȘtergere
  6. este ....super,faina...felicitari...

    RăspundețiȘtergere
  7. Intre voi s-a stabilit o legatura speciala fara prea mari eforturi, nu-i asa? Poate pentru ca si tie iti place zborul?
    Te stie...Si ce si-a spus? Vine cel care ne face fotografii!:)

    RăspundețiȘtergere
  8. Fantastica imagine, culorile sunt nemaipomenite, si lumina si timing-ul !
    Marana

    RăspundețiȘtergere
  9. Inceputul unei prietenii!Frumos zbor :) Felicitari !

    RăspundețiȘtergere
  10. este superba imaginea...sincer ma lasat fara cuvinte...cam greu de surprins astfel de imagini

    RăspundețiȘtergere
  11. Foarte fain surprins pescărușul!
    Place că v-ați împrietenit :) Vreau și io

    RăspundețiȘtergere
  12. Spuneai si tu altundeva...la fel ca-n Micul Print...vulpea... Acum daca l-ai imblinzit...ai devenit responsabil..

    Ioana

    RăspundețiȘtergere