miercuri, 5 mai 2010

Nu are...


 
Nu are puncte negre...
Nu are cearcăne...
Nu este VIP...

17 comentarii:

  1. ...dar are atitudine si o frumusete nativa....

    RăspundețiȘtergere
  2. Wow!Super fain!Unde ai gasit modelul?:)

    RăspundețiȘtergere
  3. @ doina: mai am una în care se strâmbă şi îşi strică frumuseţea...
    @ Gabriela: la ieşirea dintr-un aeroport...
    @ Christinne L: nu cred că are mai mult de 20 de ani...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cum le convingi tu sa te lase sa le fotografiezi? :-)

    RăspundețiȘtergere
  5. perfect de acord cu doina.

    sugestiv si frumos instantaneu.

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Veronique: cum te-am fotografiat şi pe tine...
    @ P. Ionescu: cutia mea de conserve este vinovată...

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow,super faina! Iar verdele o prinde de minune...

    RăspundețiȘtergere
  8. ..imi place ,si expresia si privirea si culoarea si ...tot ..! tare .!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Catalin: te cunosteam, altfel nu ma lasam fotografiata :-P

    RăspundețiȘtergere
  10. e minunata fata !!!! felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  11. @ Adela: exotic...
    @ Mihaela: eu întâi verdele l-am văzut!
    @ Feri: dar şi lebedele surprinse la apusul soareleui de Marele hun...wow!
    @ Veronique: aşadar...o cunosc pe dumneaei..., nu?
    @ Ema: mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  12. Este frumoasă şi îi stă bine în verde, iar mărgelele sunt minunate...

    RăspundețiȘtergere
  13. E invaluita in prospetimea naturii data de acel verde si poarta in ochi legi nescrise cunoscute doar de ea. Ea apartine unei lumi care a fost mai blanda cu natura in comparatie cu noi.

    RăspundețiȘtergere