sâmbătă, 3 aprilie 2010

Pustiu




Am dat o fugă până în Grădina Cişmigiu...
Oraşul este destul de pustiu...
Maşinile în trafic sunt aproape nule, dor ici-colo câte un nervos cu un BMV care nu are bandă pentru maşina lui cu mulţi cai putere...
Cişmigiul este ocupat de turişti germani...Nu au arme, ca în 1916, ci doar aparate digitale...
Printre turişi, gâşte şi gardieni plictişiţi...a răsărit şi o floare...
Nu aş fi fotografiat-o, dar mi-am adus aminte de o scorpie; mai concret este vorba despre Miranda Priestley (întruchipată de Meryl Streep) în filmul The Devil Wears Prada...


9 comentarii:

  1. Trebuie sa fie superb orasul, asa mai pustiu...

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos roz cu vinișoare. Frumos trebuie să fie pustiul de București, mai ales că e rara avis :)
    Sărbotori fericite! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place mult meryl streep, iar vrolul din The Devil Wears Prada este genial. Buna scorpie, buna fotografie. Sensibilule

    RăspundețiȘtergere
  4. E mai frumos aşa pustiu...
    Să trăiască nemţii noştri...dacă au venit înseamnă că îi atrage ceva...măcar 1% din economie ar trebuii să profite de pe urma lor...
    _________
    Paşte fericit!

    RăspundețiȘtergere
  5. da, vorba elenei, sensibilule.
    mai bine prindeai un neamtz in cadru :))

    RăspundețiȘtergere
  6. beautiful image and nice song, thanks for sharin

    from,
    milk.

    RăspundețiȘtergere
  7. Mie-mi sugereaza altceva:aceiasi seva,drumuri diferite.

    RăspundețiȘtergere
  8. floare sau fotografie de pus la inima, la inima e o rana , nu e o rana usoara, dar e usor sa tamaduiasca floarea ceea ce-a ranit omul

    RăspundețiȘtergere