joi, 1 aprilie 2010

M-am făcut poliţist!...



...Şi nu oriunde, ci la circulaţie...
A fost o decizie luată la supărare...
Prea nu mai puteam să merg cu maşina prin Bucureşti...
Indiferent de scurtături, de manevre evazive, nu mai era loc!
Aşa că, de ce să nu merg eu liber în trafic, chiar şi când am bandă roşie în semafor?
Concursul nu a fost dificil...Nişte texte grilă acolo, o căruţă de legi. Oricum, nu contează!.
Cum am să vă prind, chiar dacă sunteţi pâinea lui Dumnezeu, am să vă fac lejer din pix.
Şi ce dacă aveţi dreptate!?! Contestaţi! Contestaţi! Legea vă permite...Şi? Ne mai întâlnim noi în trafic...Eu am pixul...
Ieri a fost prima mea zi...în stradă. E lejer să ştiţi... nu traficul...ci de a da amenzi. Uitucii merg fără centuri, cu mobilele lipide de ureche, nu dau prioritate şi câte şi mai câte.
Sunt mândru de motocicleta mea. Am solicitat special să fie BMW, ştiind că am o prietenă înnebunită după această marcă...
Deja mă plictisesc.
Mi-am făcut norma zilnică de 10 amenzi...
Pe la pietoni un nene trece pe roşu...pe ultimii 5 metri din str. Ştirbei Vodă.
Hopa! Are un digital de gât...
Tot nu-l am eu pe al meu la mine...şi ca să nu-l amendez pe individ pentru traversare neregulamentară îl pun să mă pozeze...Dar nu oricum...Vreau mai întâi un detaliu cu sigla de la noua mea iubire...cea cu 220 km în bord...
Şi mai vreau şi un cadru în care eu să mă văd în ochii iubitei...Nu-i bai, văd că s-a băgat şi ameţitul ăsta peste mine...Îl mai prind eu în trafic şi îl pun să repete şedinţa foto...
E deja dimineaţă...Aseară plângea un poliţist că are normă la dat amenzi...
Amenzi...poliţie...trafic...Nu-mi sună bine în urechi...
Îmi trimit demisia prin fax...Sunt tare! Nu a mai făcut nimeni aşa ceva până acum...
Oare mă vor crede? Că azi e 1 aprilie...

6 comentarii:

  1. Are polisia română beemveu? Sărăcusii, acu' tre' să se plimbe în loc să doarmă!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma gindeam ca te vaz prin intersectzie cu flueerool invirtind bastonul sa zic frumos... bine ca e 1 aprilie astazi...
    Catalin (www.blog.teleobiectiv.ro)

    RăspundețiȘtergere
  3. ha! ha! ha !supet tare... pacaleala ta...:)

    RăspundețiȘtergere
  4. ca si cum nu era destul de complicat cu politistii de pana acum, trebuia sa te mai faci si tu ....

    RăspundețiȘtergere
  5. Pe mine m-ati pacalit cel mai rau , era gata sa-mi iau Mobra si sa va depasesc:)

    RăspundețiȘtergere