miercuri, 21 aprilie 2010

Între cer şi pământ...



De foarte multă vreme nu am mai văzut melci în Bucureşti...
Azi am avut noroc,
iar ploaia de ieri a făcut liliacul mai frumos...
Între cer şi pâmânt, lucrurile mărunte au fost spălate de praful cotidian...


27 de comentarii:

  1. Totul e minunat după o ploaie serioasă... chiar şi micul Paris capătă o faţă mai curată, un pic de strălucire şi un aer ceva mai respirabil!

    RăspundețiȘtergere
  2. oh my...haven't seen a snail in real life, that one so cute!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. superb liliacul, culorile sunt minunate, Felicitari.

    RăspundețiȘtergere
  4. Rozul perfect...
    P.S. Nu mă lasă să comentez cu id-ul de wordpress.

    RăspundețiȘtergere
  5. ,,Sfânta Mănăstire Antim din București are deasupra ușii de la intrare o emblemă, sculptată în piatră de însuși episcopul Antim Ivireanul care reprezintă un melc.``
    http://cristianstavriu.wordpress.com/2010/04/21/melcul-lui-antim-ivireanul-pilde/

    Si dumneavoastra puteti sa ne luminati cunoasterea cu istoria locului...numai daca veti dori!:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sigur melcul e din Bucuresti? Intr-adevar nu s-au mai aratat demult... Liliacul este de o rara frumusete, iar melodia imi trezeste niste amintiri extrem de placute: mare, copilarie, parintii mei. Multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  7. Ador liliacul ! Dupa melc nu ma dau in vant, dar in poza arata bestial...))

    RăspundețiȘtergere
  8. Dragut melcul, i-ai cantat cumva sa-si scoata cornitele?Liliacul...superb!

    RăspundețiȘtergere
  9. frumoase cadre....si liliacul a inflorit....

    RăspundețiȘtergere
  10. Io am gasit o multime de melci ieri pe drum! Era sa calc pe unul, asa ca m-am oprit, i-am strans si i-am bagat intr-o curte :)
    Frumos! :)

    RăspundețiȘtergere
  11. @ MF: aerul respirabil se termină repede...
    @ NessCaffe& Adrian> mulţumesc!
    @ Anmyo: teoretic nu există restricţii...
    @ Danela: este în curtea mănăstirii o piatră tombală, de la jumătatea sec. al XIX-lea...cu caractere kirilice...; o puteţi vedea în latura dreaptă...rezemată de un perete...
    @ Lara: puteţi verifica...
    44 27 26.46 N
    26 06 26.02 E
    mulţumesc!
    @ Ema: veniţi în Bucureşti, că la Ovidiu nu a înflorit...
    @ Joykarisma: eu ştiu doar să fluier...
    @ ogarafgan: Senatorul melcilor; Ogarul şi melcii..

    RăspundețiȘtergere
  12. si eu am vazut un melc chiar azi...:)
    minunat liliacul...atat de vie...lumina...

    RăspundețiȘtergere
  13. Indiferent ca repezinta un melc sau o floare, fotografia dvs. sugereaza o lume misterioasa si colorata, cu bucuriile si tristetile ei, cu nemarginita dorinta de a ni se arata.

    RăspundețiȘtergere
  14. Misto si melcul si liliacul. Imi place mult cromatica la a doua.

    RăspundețiȘtergere
  15. Tare combinaţia melc-liliac...
    Am văzut şi eu că este mai curat oraşul, din păcate nu va ţine mult curăţenia...

    RăspundețiȘtergere
  16. De mult la mine s-ar traduce prin de ieri... Adica de ieri n-am mai vazut melci in Bucuresti. Si ii vad oricum la fiecare ploicica - sunt zeci de melci parcati langa masina mea. :) Liliac n-am. L-as fi preferat... Cu melcii e mai greu ca tre' sa fiu foarte atenta sa nu-i "deranjez".

    RăspundețiȘtergere
  17. mie sa-mi pozezi limax/limacsi..iar daca nu-i gasesti in capitala, te invit la mine-n curte, seara...si daca pui sare pe ei devin portocalii si se topesc...sa-ti mai zic Fudulule despre melcii fara casa ? ca tot e recesiune...
    si unde sunt eu pe lista ta de afinitati?
    hai ca ma superi..noroc cu liliacul asta superb...si cu restul de imagini superbissime..si cu Smokie...
    ps
    era sa uit, vecinul meu are lilieci in podul casei, dar daca vrei sa-i pozam trebuie sa ne punem fes, ca daca se incurca in par nu mai ies ..:)))

    RăspundețiȘtergere
  18. @ Pandhora> la mine erau vreo 6...; ploaia a făcut lilaicul aşa...
    @ Christinne L: frânturi de lume...
    @ Alex Tanasescu: aşa să fie...
    @ Costea: combinaţia e din acelaşi material ca cel al docurilor de la Brăila şi Galaţi, la final de sec. XIX...
    @ oanaboncu: după Leu, dimineaţa, să te uiţi la stânga...ai ce vedea...până trece...

    RăspundețiȘtergere
  19. @ sorinadavid:
    listă/liste/listează/ listen Liszt (Consolation);
    lilieci sunt şi în Parlamentul României; nu în plen...ci în tunelul de acces dintre corpurile B 1 şi B 2...;
    PS: un fes nu ajunge la două capete...:)

    RăspundețiȘtergere
  20. Te-ai intrecut cu melcul dimineata in drum spre serviciu? :)

    RăspundețiȘtergere
  21. melc melc cotobelc, scoate coarne boieresti :)
    intre cer si pamant cu casa la spinare... nu-i mai bine? asa esti tot timpul acasa

    RăspundețiȘtergere
  22. @ Adela> Nu!, că melcul ajunge sigur la destinaţie...
    @ Lavinia: Dzeu ştie!

    RăspundețiȘtergere
  23. liliacul este superb...ador florile astea. si melcul vad ca a stat la poza :D

    RăspundețiȘtergere
  24. @ Ellenaa: mi-a spus că face şi cu ochiul, special pentru tine, dar îţi trebuie ochelari 3 D...:)

    RăspundețiȘtergere
  25. Vino in Constanta , gasesti mai multi melci :) . Liliacul este superb!

    RăspundețiȘtergere
  26. @ Crisss: găsesc indiferent de vreme?

    RăspundețiȘtergere
  27. Oricand , indiferent de vreme , desi dimineata predomina ...doar se scalda in roua :)

    RăspundețiȘtergere