miercuri, 28 aprilie 2010

Davidutzu




Salut!
Eu sunt...David...sau Davidutzu, după cum mă alintă ai mei acasă...
Să nu credeţi că m-am rătăcit pe aici...
Mama are în cap numai Homer, războaie, revoluţii, monumente...
Aş fi vrut să spun şi cai verzi pe pereţi, dar cum să o supăr eu pe mama?
Tata, săracul, dacă a auzit că mama vrea să vadă un monument, ne-a adus cu maşina...
Mie mi-a pus un aparat de fotografiat în mână, iar pe mama a last-o să se uite la mormântul unui pompier care a luptat, la 1848, cu turcii...
Da, e frumos pe aici...
Deja m-am prins cum se face vizarea şi pe ce buton trebuie să apăs...
Stau şi mă uit în jur...
Văd numai canon-işti şi nikon-işti...
Dau din coate, au tupeu, că se văd mai mari decât mine...
O să-i mai văd eu peste vreo 15 ani...
Până la urmă ştiţi care-i ideea?
Eu sunt cel mai tare fotograf care a fost până acum pe vreun blog!
Şi ştiţi de ce?
Câţi fotografi au ţinut în mână şi au apăsat pe declanşatorul unui aparat de fotografiat la vârsta de doi ani, ca mine?

9 comentarii:

  1. wellllll, concurenta incepe la o varsta frageda :P

    RăspundețiȘtergere
  2. bravo lui...bravo parintilor lui ca il invata sa vada frumosul de mic copil

    RăspundețiȘtergere
  3. dragut pustiul, creativ naratorul...fotografia unindu-i obtinem o poveste cu final promitator relatata si-n imagini!frumos... :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ce evoluează lumea..., eu la doi ani mă pierdeam cu firea pe uliţa comunismului, el la vârsta asta deja încadrează şi apasă pe buton.

    RăspundețiȘtergere
  5. E precoce...maine-poimaine il vezi mare fotograf. Misto imagine!

    RăspundețiȘtergere
  6. ce privire matura la 2ani!!nostim si dulcic:)

    RăspundețiȘtergere
  7. copiii din ziua de azi si tehnologia ... or fi mai fericiti ca noi la varsta lor?

    RăspundețiȘtergere
  8. Niciunul. Toate au un inceput,insa. Priviti si admirati,parca zice pustiul !!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce linistit pare David in poza. Ma asteptam la ceva mai multa miscare din partea lui.

    RăspundețiȘtergere