marți, 27 aprilie 2010

Amenda





Schumacher, cel cu fierul produs în SUA,  a fost detectat de radar cu 90 km/h în localitate...
Încă două trăznăi din astea şi va rămâne cu ochii în soare, ca şi cei doi de la apusul de aseară,
urmând să meargă cu bicicleta, dacă tot îi place...
Măcar pe astea le ignoră radarul, iar japonezii mergeau cu ele, în al doilea război mondial, chiar dacă aveau pană...

PS: totuşi, au fost băieţi salon: au pus radarul la ieşirea dintr-un viraj mai strâns; dacă era larg...aveam 120...

11 comentarii:

  1. CE TI-E SI CU RADARELE ASTEA!au bagat frica in noi...mai ales ca cele puse de ultima ora nu te iarta defel...

    RăspundețiȘtergere
  2. rezolva cu jumate, macar atat ...)))

    RăspundețiȘtergere
  3. @ S-Hell: nu e cine ştie ce...
    @ Tasha: GATSO GTC - D, asta e marca aparatului
    @ Ema: închid la 16.30 la Administraţia financiară, iar eu mai devreme de 16.45 nu am cum să ajung...

    RăspundețiȘtergere
  4. Cu 90? Dacă asta este viteză atunci plozii ce aleargă cu 200 ce fac?
    În ţările civilizate 90, este o viteză normală ce defluidizează circulaţia...
    Am un amic ce are un magazin de biciclete, dacă ai nevoie pun o vorbă pentru una... :)

    RăspundețiȘtergere
  5. poti(puteai) plati online sau la piata Moghioros

    RăspundețiȘtergere
  6. @ Ema: când vreau să iasă ceva prost, pun pe altcineva să facă...
    @ Costea: am fost la 10 km/h de suspendarea permisului...;
    @ Anonim: nu alerg noaptea să plătesc amenzi;
    voi plăti on-line când vor scrie corect procesele-verbale...

    RăspundețiȘtergere
  7. Mă scuzi, am vrut să spun fluidizează... Mea culpa!

    RăspundețiȘtergere
  8. Dar cu copia chitantei si a procesului verbal ati fost la sediul BR din Str. Logofat Udriste la ghiseul 7 sa le predati in termen de 15 zile ?
    Ca io am stat si acolo 30 de minute la coada...

    RăspundețiȘtergere
  9. @ mnm: se trimit prin fax, acum, actele care dovedesc plata;
    şi oricum, chiar dacă nu trimit, tăntălăii mă raportează la finanţe, ca rău platnic, şi îmi vine somaţie, acasă, să plătesc, că altfel mă execută silit; am mai avut un caz în genul ăsta anul trecut; i-am notificat în scris pe cei de la finanţe, le-am ataşat copie după chitanţă şi am scăpat de ideile lor...

    RăspundețiȘtergere