joi, 8 aprilie 2010

31 la Cărtureşti 13






Demult, tare demult, am văzut un film...
Nu are importanţă numele, ci faptul că în rolul principal juca Clint Eastwood.
Clint a intrat, într-o seară, în sediul unei firme să copieze ceva date dintr-un PC,
fugind apoi, mâncând pământul, ca să nu fie prins...
A doua zi s-a dus să-şi vândă informaţiile...
Îşi aştepta rândul, alături de un tânăr...
Îl întreabă pe rival cum a obţinut datele, iar puştiul îi răspunde că a copiat informaţiile
accesând baza de date cu ajutorul internetului...
Intră  Clint să-şi vândă marfa..., iar când este întrebat cum a obţinut-o, răspunde folosind varianta tânărului...
Pleacă zâmbind...marfa i-a fost acceptată..., iar tănărul cu ideea s-a uitat mirat la el...
_____________

Azi, la 18.30, la librăria Cărtureşti din str. Arthur Verona nr. 13-15
(la jumătatea distanţei dintre Intercontinental şi Pţa Romană) se va vernisa o Expoziţie de fotografie.
Eu poate am intrat aseară la Cărtureşti, să mă uit pe pereţi...în timp ce Amalia ALEXANDRU aranja fotografiile...
Sau, poate...am am avut conexie bună la internet...
Merită să vă uitaţi la toate imaginile...
Tinerii care le-au realizat au muncit pentru ele (animaţi de o idee au zburat în SUA sau Spania, au pedalat la biciletă zeci de kilometri, s-au urcat în turnuri de biserică, pe clădiri aflate la km 0, au stat lângă pescari,  au încercat să privească lumea din vârf de munte, au văzut umbre prin parcuri şi câte şi mai câte ).
Comisia care a selectat fotografiile (Francisc Attila VAIDA, Cătălin SĂVULESCU şi Narcis VIRGILIU) a tăiat în carne vie...adică...din cele mai bune cinci imagini de om...a fost aleasă cea mai bună...

De regulă, când am văzut că undeva prin România s-a vernisat o expoziţie de fotografie, îmi venea să mă zgârii pe ochi că, după eveniment, nimeni nu a postat imaginile...pe internet.
So: eu m-am gândit să vadă şi românii din Arad, Constanţa, Iaşi, Franţa, S.U.A., etc...
Enjoy!

PS: no offense: imaginile sunt aranjate...alfabetic, după prenumele Fotografilor...





19 comentarii:

  1. Deci, îmi plac așa:
    1 - Florian Ispas - Trunchiere
    2 - Burcea - Abisul
    3 - Tudor - Furtuna
    4 - Liviu - Camera clopotarului
    5 - Bogdan Dancu :D :))(adică de fața lu dânsu)
    Ultima ar fi ceva, dar am văzut ideea de prea multe ori

    Nu înțeleg ce e cu Pandele - Locul de odihnă!!!! Este cea mai bună din cele 5 ale dânsului?

    O să mă duc s-o vad, sigur!

    RăspundețiȘtergere
  2. @ ogarafgan: Trunchierea este o stenopă...; Furtuna este de pe Intercontinental; pe nr. 5 e posibil să-l cunoşti...din vedere; ultima este făcută de un arhitect...; în bancă nu mă bag...că nu-s economist...

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place privirea Gigantului. :)
    Succes la expozitie!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ Adela: dar sunt doi Giganţi...;
    succesul a fugit în Parlamentul UE :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Postata la 3:31... incredibil tizule, faina ideea de a posta pe net imaginile, bravo!!!
    Si vad ca ai "copiat" ceva de la scorpia scriitoare pina la urma...

    RăspundețiȘtergere
  6. Nu stiu cum reusiti sa le lipiti pe toate intr-o zi ...zgarcit cu timpul, generos cu timpul...asa sunteti...atitudine de gigant, cu privire la timp:)

    RăspundețiȘtergere
  7. Ogaritzo m-ai scos pe mine in prim plan cu tampenia aia de fotografie care nu stii unde-ncepe si unde se termina. Mi-e si frica sa vin la vernisaj azi. Poate m-aleg cu huiduieli si dat afara in suturi.

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Danela> "when God sleep late, we win!"
    @ Florian> Dragoste la prima vedere...

    RăspundețiȘtergere
  9. @ Catalin: ultima oară am încercat să copiez la o teză la fizică în clasa a IX-a...am luat 1; aşa că, prefer să fac o prostie originală decât un duplicat fără valoare...
    @ Danela> "when God sleep late, we win!"
    @ Florian> Dragoste la prima vedere...

    RăspundețiȘtergere
  10. Coane, io ma refeream ca acum e disponibil la comentarii optiunea in care iti poti pune adresa de blog... Si depinde dupa cine ai copiat... eu daca dadeam teza la istorie as fi copiat dupa tine

    RăspundețiȘtergere
  11. Superbe fotografii! Felicitari pentru idee, Catalin!Imi plac mai mult:
    Andi Palade-Relaxare
    Catalin Cocos-Iluzia unei salcii
    Ciprian Balan-Taxi
    Dan Burcea-Abisul
    Ionut Balcau- Atemporal
    Paul Lovas- Catalina
    Paul Tibu-Red
    Sorin Stuparu- Spre cer
    Liviu terinte-Camera clopotarului

    RăspundețiȘtergere
  12. Floriane, Cătăline, știam că este o stenopă! :)
    Floriane, tocmai de-aia îmi place! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Si pentru ca un coleg mi-a spus odata un proverb chinezesc ("One who asks a question is a fool for five minutes; one who does not ask a question remains a fool forever"),il utilizez uneori pentru a-mi scuza nestiinta: va rog sa imi spuneti aceste fotografii sunt facute cu o camera digitala sau una clasica, cu film?
    Va multumesc pentru postarea acestor fotografii minunate!

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Monique: firesc, se face mai greu...
    @ Danela: indiferent de nume, probabil...
    @ Catalin: Mihaela m-a rugat...
    @ Mihaela: aproape 33 %!
    @ Mihaela: Wellcome!
    @ Marilena: noi nu!
    @ Oana: cu excepţia stenopei, făcută pe film, celelalte îs digitale...

    RăspundețiȘtergere
  15. Superbe ffotografii! Cataline ma bazez pe tine pentru detalii de la vernisaj(eventual poze:) ).Din pacate eu n-am reusit sa ajung.Continua tot asa!

    RăspundețiȘtergere
  16. Îmi plac toate. Dar care dintre ei eşti tu?

    RăspundețiȘtergere