marți, 6 aprilie 2010

04.06.



Ce floare frumoasă!
Azi a fost ziua unei colege.
A primit un ditamai coşul cu flori...
În coş era şi o floare mai exotică, made in Africa..., iar colega mi-a explicat o tradiţie: că în Africa, atunci când o ea primeşte o asemenea floare de la un el, înseamnă că o cere...
Bine că are maşină să-şi care coşul acasă!
Bine că nu am dat flori de genul ăla la nimeni!, că cine ştie cum se interpreta!...
Mie mi-a plăcut picătura de pe un trandafir...că e din ploaie românească.
Asta cum s-o mai interpreta? :)

20 de comentarii:

  1. n-ai lumina in birou?n-ai iso si de astea? vreau sa vad picatura mai bine :D

    RăspundețiȘtergere
  2. M-am documentat,ca de la o vreme scriu numai tampenii...
    Trandafir galben:prietenie,gelozie,dar in acelasi timp exprima o bucurie imensa de a trai si bucuria de a fi indragostit.Lacrima e lacrima...sau doar roua.

    RăspundețiȘtergere
  3. @ Ellenaa: ia Scorpie, picături de pus în ochii pe care nu-i dezlipeşti de pe monitor, ca o obligaţie de servici.
    Apopos: spor de IT vă dau acolo? :))
    @ Angela: lacrima lui Ovidiu...

    RăspundețiȘtergere
  4. Dacă ploaia este românească vreau şi eu trei cisterne să le torn peste oraş atunci când va fi sufocat de praf...

    RăspundețiȘtergere
  5. @ Ellenaa> să creşti mare!
    @ Costea> cam puţin...

    RăspundețiȘtergere
  6. Cu lumina sau fara, cu ploaie sau lacrimi, eu parca le simt catifelarea si mireasma :)

    RăspundețiȘtergere
  7. Superbi trandafirii!
    P.S.Colega ta a primit cosul de la un african? Sa-i fie intr-un ceas bun!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ Joykarisma: catifelaţii au stat în ploaie...
    @ Mihaela: nu!, dar să-i fie!

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumos trandafir , minunate picaturi !!!

    RăspundețiȘtergere
  10. @ Crisss> mulţumesc!, dar să ştii că sunt doi trandafiri diferiţi!
    Adică, iniţial a fost o singură imagine, iar ulterior am mai postat una...

    RăspundețiȘtergere
  11. Stiu ! Mi-a placut primul trandafir si "alinierea" picaturilor de pe al doilea !

    RăspundețiȘtergere
  12. frumos macro...imi place...incep sa inteleg cum se" mananca" fotografiatul ....mai ales macro

    RăspundețiȘtergere
  13. ...da, periculoase florile astea cu mesajele lor subliminale :)

    RăspundețiȘtergere
  14. @ Adrian: trebuie intuit...
    @ Adela: urâte!
    @ Lavinia: florile, da!, mesajele...nu ştiu...:)

    RăspundețiȘtergere
  15. Imi place floricica:) Sunteti bun,D-nu Profesor de macro.Mishto realizare.
    ps.Ploaia romaneasca pe trandafirul african, conform traditiilor africane,reprezinta lacrimile ei daca el o cere dar... se razgandeste.He he!

    RăspundețiȘtergere
  16. @ Tony> e târziu, că altfel aş fi râs la gluma asta...

    RăspundețiȘtergere
  17. Florea "made in Africa" se numeste Pasarea paradisului sau Strelitia. Ploaia era adusa de un ciclon tropical din Africa, caci ploii ii era dor sa mai ude Pasarea paradisului o ultima oara.

    RăspundețiȘtergere
  18. @ Colega> cam târziu...după 13 zile...

    RăspundețiȘtergere