vineri, 19 martie 2010

Ultimul apus



Am un prieten stabilit în SUA.
De vreo cinci ani...
Aici nu s-a putut angaja în IT.
Posibilii angajatori i-au spus că la ce ştie să facă ...postul de director este ocupat...
Băiatul şi-a făcut propria firmă...dar...a avut ghinion.
Omul s-a dus la taică-su, fugit în SUA prin 1985...
Iar acolo...şi-a făcut propria afacere.
A plecat mai mult de supărat...ca să nu mai vadă o anumită fizionomie.
Iubita i-a dat cu flit...
Nu lucra..nu avea bani...distracţii zero.
Acum, tânărul mai face şi fotografii.
Când se plictiseşte îmi mai trimite şi mie câteva imagini...vreo 3-4 Gb.
Fotografiile sunt numai cu apusuri de soare.
Când văd un apus de soare mă gândesc, printre altele, şi la prietenul din SUA...




18 comentarii:

  1. Ca sa-ti intorc replica... Pe cai, SUA nu-i in alta galaxie. :))
    Frumos apus, dar de ce ultimul?

    RăspundețiȘtergere
  2. E bine atunci.Firma merge,munceste mult.Pleaca inainte de rasaritul soarelui...dar se bucura de asfintit.Ii ramane timp sa stea si cu iubita...

    RăspundețiȘtergere
  3. @ancahotineanu: a fost ultimul cadru din memoria aparatului!
    @Ema: la Dvs unde apune soarele?
    @Angela: nu îi rămâne timp...are un alt capriciu...lichid...cu multe grade...

    RăspundețiȘtergere
  4. Un sfarsit aduce intotdeauna cu el un inceput...
    Un ultim apus aduce o prima noapte... Iar noptile pot fi tare frumoase! :)
    Imi place mult de tot fotografia!!!

    RăspundețiȘtergere
  5. @Adela: bine că nu este lună plină!
    Idee pentru două ore de noapte: The Bad Lieutenant Port Of Call New Orleans.

    RăspundețiȘtergere
  6. Doamne, ce apus superb! Nu-mi vine sa-mi dezlipesc ochii de pe fotografia asta fantastic de frumoasa.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Joykarisma> pont: să-mi spuneţi, la finele lui mai, unde se va vedea cel mai bine apusul de soare la Dvs.

    RăspundețiȘtergere
  8. O să forţez sistemul de notare de la noi şi o să îţi dau 11.
    Apus cu păsări în depărtare. :)
    Mă faci să îmi fie dor şi mai mult de drumurile lungi şi frumoase din vară.

    RăspundețiȘtergere
  9. @Costea: 11 beri, 11 bobârnace, 11 palme dupa ceafă, 11 EUR, 11 iluzii, etc

    RăspundețiȘtergere
  10. Grea misiune,Catalin! Nu am mai vazut apusul in toata splendoarea lui de ani de zile decat prin poze, dar ma informez pana atunci (ca apus printre blocuri este si pe la capitala :P)

    RăspundețiȘtergere
  11. Apusul ista de soare din ce lună e? :D
    Și de unde? Mmmmmm, bun, cald, valuri ..... lichideeeeeee

    RăspundețiȘtergere
  12. Ca si rasaritul, apusul este o minune ce se repeta zilnic in viata noastra.
    De cate ori suntem capabili sa vedem minunile de sub nasul nostru?
    Felicitari! Superba imagine.

    RăspundețiȘtergere
  13. parca mi-am adus aminte ca am si io cateva dinastea cu soare. misto rau a ta... si ale prietenelui sigur daca numai din astea pozeaza :))

    RăspundețiȘtergere
  14. breeee, te-ntreabă omu șeva și mataliiiiiii?????!!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. @ogarafgan> Bucureşti, 19 martie 2010, 6.20 pm, f 11, ISO 100, viteza nu a fost detectată de radar.
    Locaţie: N-V de ogari...bre...şi mai scoate căştile din urechi!
    @Christinne L> mulţumesc!
    @bogudan: lasă soarele liber...

    RăspundețiȘtergere
  16. Privind mi s-a facut cald. Dintr-o data mi-am amintit si eu de un prieten din SUA. I-am daruit, inainte de plecare, o cana rosie. Soarele l-am pastrat eu. Cum a ajuns aici?
    Ioana

    RăspundețiȘtergere
  17. A fost adus de păsările călătoare...

    RăspundețiȘtergere